فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.
فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان این که موشک هوشمند ۳۰۰ کیلومتری نزاجا در حال تست عملیاتی است، گفت: نیروی زمینی با بهره‌گیری از ظرفیت‌های فکری و ایده‌پردازان نخبه خود، متناسب با نیاز عملیاتی امروز تلاش می‌کند تا یگان‌ها را از تحرک و کارآمدی لازم برای مقابله با تهدیدات نوین آماده کند.
موشک هوشمند ۳۰۰ کیلومتری نزاجا در حال تست عملیاتی است

امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در دومین جشنواره ملی ایده‌پردازی شهید نامجو نزاجا که صبح امروز (یکشنبه) در ستاد فرماندهی این نیرو برگزار شد، گفت: امروز در نیروی زمینی ارتش ۲۸ طرح لبیک را که هر کدام جامعه هدف خود را مد نظر دارد، در دستور کار قرار داده‍ایم.
وی با بیان اینکه نیروی زمینی ارتش در راستای حرکت بر مرز علم و دانش و رسیدن به جایگاه دانش بنیانی تلاش می‌کند، گفت: این جشنواره توسط دفتر مطالعات و تحقیقات راهبردی نیروی زمینی در راستای تقدیر از نخبگان و ایده‌پردازان این نیرو برگزار شده است.
فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: نیروی زمینی با بهره‌گیری از ظرفیت‌های فکری و ایده‌پردازان نخبه خود، متناسب با نیاز عملیاتی امروز تلاش می‌کند تا یگان‌ها را از تحرک و کارآمدی لازم برای مقابله با تهدیدات نوین آماده کند.


برچسب‌ها: آسمانی ها,ارتش,نزاجا,تست,موشک,300کیلومتری

ادامه مطلب
تاريخ : یک شنبه 3 اسفند 1399 | 13:10 | نویسنده : سعید علوی |
همزمان با حضور نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در دادگاه قدس اشغالی، شمار زیادی از معترضان به وی، با تظاهرات بیرون دادگاه، خواستار استعفای او شدند.
فریاد «استعفا، استعفا!» معترضان به نتانیاهو مقابل دادگاه قدس اشغالی

«بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی امروز (دوشنبه) برای دومین بار در جریان رسیدگی مقدماتی به پرونده‌های فساد خود، در دادگاه قدس اشغالی حاضر شد.

به نوشته رسانه‌های صهیونیستی، همزمان با حضور نتانیاهو در جلسه امروز دادگاه، تعداد زیادی از معترضان به عملکرد وی بیرون دادگاه و در خیابان‌های اطراف تجمع و تظاهرات کردند.

نیروهای امنیتی ساختمان دادگاه و معابر مجاور آن را به محاصره خود درآورده‌اند. در این میان نه فقط نیروهای پلیس رژیم صهیونیستی بلکه مأموران سازمان امنیت داخلی اسرائیل «شاباک» نیز برای حفاظت از نتانیاهو حاضر هستند.

 


برچسب‌ها: آسمانی ها,اسرائیل,نتانیاهو,تظاهرات

ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 23 بهمن 1399 | 11:9 | نویسنده : سعید علوی |
روسیه دارای ظرفیت تجاری زیادی است و به دنبال ورود واکسن روسی به ایران، سران دو کشور بر گسترش روابط اقتصادی هم تاکید دارند.

تجارت ایران با کشور‌های خارجی موضوعی است که اخیرا بسیار مورد توجه مسئولان دولتی و بخش خصوصی کشور قرار گرفته به طوری که طی چند ماه گذشته تفاهم‌نامه‌هایی بین ایران و کشور‌های مختلف امضا شده است.

اخیرا وزیر امور خارجه کشورمان طی سفر‌هایی به آذربایجان و روسیه و دیدار با سران اقتصادی و سیاسی این کشورها، بر گسترش روابط تجاری و اقتصادی تاکید کرده است.

همچنین طی دو ماه گذشته شاهد حضور وزیر اقتصاد ارمنستان و نماینده دیپلماسی جمهوری آذربایجان به کشور بودیم که این افراد در زمان حضورشان در ایران با وزرا و مدیران عالی رتبه دیدار کردند همچنین از کارخانه‌های مختلف نیز بازدید به عمل آوردند.

انجام این گونه اقدامات ضمن افزایش حجم تجارت با کشور‌های مختلف، موجب گسترش روابط بین الملل نیز می‌شود و در بلند مدت برای کشورمان تاثیر مثبت خواهد داشت.

بر اساس تفاهم نامه موقت تجارت آزاد ایران با کشور‌های عضو اتحادیه اقتصادی اوراسیا، ایران به مدت دو سال مهلت دارد تا با این کشور‌ها تجارت آزاد انجام دهد که با پایان این مدت و در صورت کسب تاییده از این اتحادیه، می‌تواند به صورت دائم و رسمی وارد اتحادیه اقتصادی اوراسیا شود.

 


برچسب‌ها: آسمانی هاایرانروسیهروابطتجاری

ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 23 بهمن 1399 | 11:4 | نویسنده : سعید علوی |
 سرلشکر صفوی گفت: آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها و انگلیسی‌ها و نوکران منطقه‌ای آنها نمی‌توانند تهدیدات نظامی جدی برای ایران ایجاد کنند.

سردار سرلشکر پاسدار سید یحیی رحیم صفوی دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا در جلسه با برخی مسئولین استان لرستان با اشاره به پیروزی انقلاب اسلامی ایران و چالش‌های پیش روی انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی ایران گفت: دشمنان خارجی و فرامنطقه‌ای ایران، خصوصا مثلث شرارت یعنی آمریکائی‌ها و صهیونیست‌ها و انگلیسی‌ها و نوکران منطقه‌ای آن‌ها نمی‌توانند تهدیدات نظامی جدی برای ایران ایجاد کنند.

 


برچسب‌ها: آسمانی ها,سردارصفوی,تهدید,ایران

ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 23 بهمن 1399 | 11:0 | نویسنده : سعید علوی |
 در مراسم راهپیمایی روز ۲۲ بهمن امسال، سه فروند موشک بالستیک نیروی هوافضای سپاه در میدان آزادی تهران به نمایش در آمد.

 در مراسم راهپی ایی روز ۲۲ بهمن چهل و دومین فجر انقلاب، سه فروند موشک بالستیک نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در میدان آزادی تهران به نمایش در آمد.

موشک‌های بالستیک ذوالفقار بصیر، دزفول و قیام موشک‌هایی هستند که به نمایش گذاشته شده‌اند.

موشک ذوالفقار بصیر جدیدترین نمونه از موشک‌های کلاس ذوالفقار است که با برد ۷۰۰ کیلومتر و مجهز به سر جستجوگر اپتیکی قابلیت هدف قرار دادن شناور‌های دشمن در دریا را دارد.

موشک بالستیک دزفول نیز نمونه دیگری از موشک‌های خانواده ذوالفقار است که با برد ۱۰۰۰ کیلومتر از جمله موشک‌های بالستیک تاکتیکی زمین به زمین نیروی هوافضای سپاه محسوب می‌شود.

موشک بالستیک قیام، با برد ۸۰۰ کیلومتر در دو نوع قیام-۱ و قیام-۲ مجهز به سرجنگی هدایت‌شونده تا پایان مسیر، از دیگر موشک‌های نقطه‌زن کشورمان است که از آن در هدف قرار دادن پایگاه عین‌الاسد نیز استفاده شده بود.


برچسب‌ها: آسمانی ها,22بهمن,موشکهای,سپاه,راهپیمایی

تاريخ : پنج شنبه 23 بهمن 1399 | 10:57 | نویسنده : سعید علوی |
حسینی

سید احمد حسینی سخنگوی گروه فضایی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح شامگاه ١٣ بهمن ماه در برنامه تلویزیونی چرخ که از شبکه چهارم سیما پخش شد، اظهار کرد: اولین پرتاب ماهواره بر ترکیبی ذوالجناح بود، ماهواره بر ترکیبی، به صورت ترکیبی از سوخت جامد و مایع استفاده می‌کند که برای اولین بار در ماهواره‌بر هایمان از سوخت جامد استفاده کردیم، در این ماهواره بر، قدرتمندترین موتور سوخت جامد کشورمان مورد استفاده قرار گرفته است.

وی افزود: با این پرتاب به قوی‌ترین موتور سوخت جامد در حوزه فضایی دست پیدا کردیم؛ مرحله اول و دوم این ماهواره بر سوخت جامد است و مرحله سوم سوخت مایع است.

 


برچسب‌ها: آسمانی ها,ماهواره,بر,ذوالجناح

ادامه مطلب
تاريخ : چهار شنبه 15 بهمن 1399 | 13:31 | نویسنده : سعید علوی |

مرکز عملیات مشترک(SOC) پدافند هوایی شمالغرب کشور افتتاح شد و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

مرکز عملیات مشترک پدافند هوایی شمال غرب کشور افتتاح شد  مرکز عملیات مشترک (SOC) پدافند هوایی شمالغرب کشور توسط جانشین قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص) کشور افتتاح شد و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

امیر سرتیپ قادر رحیم زاده جانشین قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص) کشور ضمن گرامیداشت سالروز چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: دشمنان ایران اسلامی از ابتدا نتوانستند هیچگونه خدشه‌ای به نظام و انقلاب اسلامی وارد کنند و انشاءالله بعد از این هم به لطف خداوند متعال این فکر باطل و خیال شوم محقق نخواهد شد.

وی افزود: اتحاد و همدلی بین کارکنان ارتش و سپاه امروز بیش از هر زمان دیگری است و ما شاهد یک مجموعه منظم در شبکه یکپارچه پدافند هوایی جهت صیانت از آسمان ایران اسلامی هستیم.


برچسب‌ها: آسمانی ها,ارتش,پدافند,شمالغرب

تاريخ : چهار شنبه 15 بهمن 1399 | 13:29 | نویسنده : سعید علوی |

رژه موتوری به مناسبت دهه فجر

همزمان با سالروز ورود تاریخی امام خمینی (ره) به میهن اسلامی در ۱۲ بهمن ۱۳۵۷ رژه موتورسواران نیروهای مسلح از فرودگاه مهرآباد تا حرم مطهر امام خمینی (ره) صبح روز یکشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ برگزار شد.

 


برچسب‌ها: آسمانی ها,دهه,فجر,رژه,موتوری

تاريخ : دو شنبه 13 بهمن 1399 | 9:18 | نویسنده : سعید علوی |

فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: انقلاب اسلامی یک نحله فکری و نگرش متعالی را در سطح دنیا مطرح کرد و ساختار نظام دوقطبی را تحت الشعاع قرار داد و ایران را به عنوان یک قدرت نوظهور مطرح کرد.

  امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش در نشست صمیمانه با پیشکسوتان انقلاب و دفاع مقدس نهاجا، اظهار کرد: پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی تمام معادلات و پارادایم‌های موجود در دنیا را دچار تغییر و تحول اساسی کرد. 

 وی افزود: انقلاب اسلامی یک نحله فکری و نگرش متعالی را در سطح دنیا مطرح کرد و ساختار نظام دوقطبی را تحت الشعاع قرار داد و ایران اسلامی را به عنوان یک قدرت نوظهور در سطح دنیا مطرح کرد.

فرمانده نیروی هوایی ارتش تصریح کرد: امروز بسیاری از تحولات منطقه و خیزش ملت‌های مسلمان و آزاده در افغانستان، عراق، سوریه، بحرین و یمن متأثر از این نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

#ارتش


برچسب‌ها: آسمانی ها,ارتش,نهاجا,انقلاب,اسلامی

تاريخ : دو شنبه 13 بهمن 1399 | 9:16 | نویسنده : سعید علوی |

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پی برگزاری موفق رزمایش‌های ارتش و سپاه در دی ماه سال ۱۳۹۹ به محضر مبارک فرمانده معظم کل قوا مدظله العالی تبریک گفت.

پیام تبریک سزلشکر باقری به فرمانده کل قوا   سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پی برگزاری موفق رزمایش‌های ارتش و سپاه در دی ماه سال ۱۳۹۹ به محضر مبارک فرمانده معظم کل قوا مدظله العالی تبریک گفت.

#ارتش


برچسب‌ها: آسمان ی ها,ارتش,سپاه,سرداربافری

تاريخ : یک شنبه 5 بهمن 1399 | 13:32 | نویسنده : سعید علوی |

رزمایش اقتدار ۹۹ نیروی زمینی ارتش که به منظور ارزیابی تیپ‌های متحرک هجومی و واکنش سریع نزاجا به مدت ۲ روز در سواحل مکران انجام گرفت با دست یابی به اهداف از پیش تعیین شده پایان یافت.

رزمایش اقتدار ۹۹ نیروی زمینی ارتش که به منظور ارزیابی عملکرد تیپ‌های متحرک هجومی و واکنش سریع نزاجا به مدت ۲ روز در سواحل مکران انجام گرفت با دست یابی به اهداف از پیش تعیین شده و اجرای تاکتیک‌های نوین بومی پایان یافت.

در این رزمایش که با حضور تیپ ۵۵ هوابرد، تیپ ۶۵ نیرو مخصوص، تیپ ۲۲۳ واکنش سریع با پشتیبانی ترابری و رزمی نیروی هوایی و هوانیروز برگزار گردید؛ تاکتیک‌های نوین و خلاقانه بومی به منظور افزایش توان نفوذ و تهاجم گسترده یگان‌های واکنش سریع و متحرک هجومی، اجرا شد.

به گفته فرمانده نیروی زمینی ارتش پس از تغییرات عمده‌ای که در پی فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی در ساختار یگان‌های نزاجا ایجاد شد، این رزمایش هدف‌محور برای نخستین بار در سطح نزاجا برگزار شد.

در این رزمایش قدرت تحرک و تیپ‌ها و لشکر‌های واکنش سریع و متحرک هجومی نیروی زمینی ارتش ارزیابی شد.

عملیات متحرک هوایی، عملیات نفوذ در سطح و زیرسطح و حرکت به سوی اهداف دریایی دشمن و ثبت رکورد در سرعت عمل و پاسخگویی سریع و قاطع به تهدیدات از اهداف و برنامه‌های پیش‌بینی شده در این رزمایش بود که هر یک با موفقیت به پایان رسید؛ بنابراین گزارش، این رزمایش با حضور و نظارت امیر سرلشکر «سید عبدالرحیم موسوی» فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران و هم چنین نظارت فرماندهان و مسئولان ستاد کل نیرو‌های مسلح و ستاد ارتش برگزار می‌شود.


برچسب‌ها: آسمانی ها,ارتش,نزاجا,رزمایش,اقتدار99

تاريخ : یک شنبه 5 بهمن 1399 | 13:29 | نویسنده : سعید علوی |
تاريخ : یک شنبه 28 دی 1399 | 12:43 | نویسنده : سعید علوی |

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 96 صفحه بعد

.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • مرگ چت