فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.
 

Image result for ‫سرتیپ ناصر آراسته‬‎

امیر #سرتیپ #ناصر_آراسته: 

 #خرمشهر_آزاد_شد و یک عده از رزمندگان توانستند در مسجد جامعه خرمشهر #عکس_یادگاری بگیرند!

اگر به دید یک غیر نظامی به عکس نگاه کنید خیال می کنید خرمشهر را صرفا این دوستان آزاد کردند!

اما اگر از دید یک نظامی به عکس نگاه کنید متوجه می شوید:

بیشتر بخوانید:آزادی خرمشهر و عکس یادگاری!

 


برچسب‌ها: آسمانی هاارتشامیرآراستهخرمشهر

تاريخ : سه شنبه 24 مهر 1397 | 7:17 | نویسنده : سعید علوی |

فرمانده قرارگاه منطقه ای ارتش در غرب کشور گفت: دشمن از راه های مختلف به دنبال لطمه زدن به ارزش ها و آرمان های انقلاب است، از این رو باید با کارهای تبلیغاتی آنها را حفظ کنیم.

به گزارش روابط عمومی ارتش امیر سرتیپ دوم فرهاد آریانفر در گردهمایی روابط عمومی های ارتش در استان های کرمانشاه و کردستان که در هتل گلایول کرمانشاه برگزار شد، اظهارداشت: دشمن زمانی که در عرصه های نظامی نتوانست به ایران اسلامی لطمه وارد کنند، جنگ اقتصادی و رسانه ای را علیه ما آغاز کرد.

وی با بیان اینکه تهدیدهای دشمن هر روز شکل تازه ای به خود می گیرند، افزود: باید تهدیدات دشمن به صورت مداوم رصد شوند، تا بتوانیم برای مقابله با آنها خود را آماده کنیم.

فرمانده قرارگاه منطقه ای ارتش در غرب کشور با اشاره به اهمیت بصیرت افزایی پرسنل ارتش عنوان کرد: بخش اعظمی از نیروهای ارتش نسل جوانی هستند که انقلاب و جنگ را ندیده اند، از این رو باید آنها را با ارزش های انقلاب و دفاع مقدس به خوبی آشنا کنیم.

آریانفر با بیان اینکه دشمن از بستر فضای مجازی برای جنگ روانی علیه ایران اسلامی استفاده می کند، افزود: باید بیش از گذشته به فضای مجازی توجه و توطئه های دشمن را در این فضا خنثی کنیم.

 


برچسب‌ها: آسمانی هاارتشفرماندهقرارگاهغرب

تاريخ : دو شنبه 23 مهر 1397 | 8:44 | نویسنده : سعید علوی |
 
 قدرت موشکی ایران اکنون یکی از دستاورد‌های بزرگ جمهوری اسلامی در عرصه فناوی‌های نظامی و قدرت دفاعی کشور است که نقطه شروع این پیشرفت را می‌توان دوران جنگ تحمیلی و محاصره همه جانبه در آن زمان توسط سایر کشور‌ها دانست. 

برچسب‌ها: آسمانی هاموشکایرانیشهاب3حیفاتلاویو

تاريخ : یک شنبه 22 مهر 1397 | 13:34 | نویسنده : سعید علوی |
ارتش برای کمک به دستگاه های کشوری در پیاده روی اربعین آماده است

امیر شاهین تقی‌خانی معاون فرهنگی و روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران از آمادگی ارتش برای کمک به دستگاه‌های کشوری در پیاده روی اربعین خبر داد و گفت: ارتش آمادگی خود را برای همکاری با تمام دستگاه‌های حاضر در پیاده روی اربعین اعلام کرده و مانند هر سال، ارتش جمهوری اسلامی ایران با سیل داوطلبان مشتاق از سوی خانواده‌های ارتش و کارکنان و پایوران مواجه است که ستاد اربعین در این زمینه نیز ساماندهی لازم را انجام می‌دهد.

بیشتر بخوانید:ارتش برای کمک به دستگاه های کشوری در پیاده روی اربعین آماده است


برچسب‌ها: آسمانی هاارتشپیادهرویاربعین

تاريخ : یک شنبه 22 مهر 1397 | 13:33 | نویسنده : سعید علوی |


 

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با اشاره به حضور ارتش با شجاعت و سپاه پاسداران دلاور گفت: دشمنان هرگز به فکر تجاوز به میهن اسلامی نباشند، چون در صورت تجاوز زنده نمی گردند.

به گزارش روابط عمومی ارتش؛ حجت الاسلام و المسلمین عباس محمد حسنی در خطبه های پیش از نماز جمعه تهران و در آستانه سالروز تاسیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به حضور ارتش معنویت محور و با شجاعت در کنار سپاه پاسداران انقلابی و دلاور گفت: به دشمنان توصیه می کنم هرگز به فکر تجاوز به میهن اسلامی نباشند و اگر تفکر شومی به سرشان زد، حتما قبول از ورود به معرکه، آخرین عکس یادگاری خود را بگیرند چون در صورت تجاوز زنده برنخواهند گشت.

وی خاطرنشان کرد: ارتش معنویت محور، با صلابت، شجاعت، دلاور، جنگاور، مقدتر و متدین در کنار سپاه پاسداران انقلابی و دلاور اجازه هیچ گونه تحرکی را به دشمنان نظام، کشور و مردم نمی دهند.

نماینده ولی فقیه در ارتش به سالروز تاسیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش اشاره و خاطرنشان کرد: سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با پیشنهاد مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و تصویب حضرت امام خمینی(ره) تشکیل شد. هدف از تصویب این سازمان ترویج و تعمیق باور های دینی در میان کارکنان ارتش و خانواده های آنان بود.

حجت الاسلام محمد حسنی با بیان اینکه اهداف تشکیل سازمان عقیدتی سیاسی ارتش محقق شده است، خاطرنشان کرد: امروز شاهد ارتشی مومن، متدین، ولایی، جهادی، مردمی و انقلابی هستیم که وجودش برای ملت ما امیدآفرین و برای دشمنان انقلاب بیم آفرین است. گواه ما بر این مطلب ویژگی هایی است که در بیانات فرمانده کل قوا درباره ارتش آمده که من به دو مورد اشاره می کنم.

 


برچسب‌ها: آسمانی هاارتشایت امحمدحسنیعقیدتیسیاسی

ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 21 مهر 1397 | 8:57 | نویسنده : سعید علوی |
 

بازی‌های پاراآسیایی به میزبانی شهر جاکارتا از روز شنبه چهاردهم مهر آغاز شد و تا ۲۲ مهرماه ادامه دارد. کاروان ورزشی ایران در این دوره از بازی‌های پاراآسیایی با ۲۰۹ ورزشکار حاضر شده است.

روز هفتم بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا/ ۳ طلا، ۴ نقره و ۴ برنز حاصل تلاش ورزشکاران ایرانی

 

انتهای پیام/

 

بیشتر بخوانید:نتایج کاروان ورزشی ایران در هفتمین روز بازی‌های پاراآسیایی ۲۰۱۸؛


برچسب‌ها: آسمانی هابازیهایپارااسیاییجاکارتا

تاريخ : شنبه 21 مهر 1397 | 8:53 | نویسنده : سعید علوی |
آیت‌الله اراکی: منطق کسانی که به CFT رأی دادند در این سه عبارت خلاصه می‌شود: نمی‌توانیم، می‌ترسیم، تنها می‌مانیم / اما در مقابل، متقین می‌‌گویند می‌توانیم، نمی‌ترسیم، خدا با ماست، این همان گفتمان مقام معظم رهبری و منطق قرآن است. می‌گویند اگر FATF را نپذیریم پول به ما نمی‌دهند و ما را محاصره می‌کنند، ارز به ما نمی‌دهند ... مگر شما به خاطر این مسائل انقلاب کردید؟! مگر روزی که ما انقلاب کردیم همه دنیا پشت سر شاه نبودند.

برچسب‌ها: آسمانی هامجلسکاریکاتورcft

تاريخ : شنبه 21 مهر 1397 | 8:47 | نویسنده : سعید علوی |

رئیس عقیدتی سیاسی ارتش:ارتش سمبل صلابت، سلامت و اقتدار کشور است

 رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به توانمندی‌های ارتش گفت: ارتش سمبل صلابت، سلامت و اقتدار کشور است.

به گزارش روابط عمومی ارتش؛ حجت الاسلام و المسلمین عباس محمد حسنی در جمع کارکنان پایور و وظیفه قرارگاه عملیاتی لشکر 30 و تیپ 230 نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران ضمن اشاره به اصل 143 قانون اساسی مبنی بر ماموریت ارتش برای پاسداری از استقلال، تمامیت ارضی کشور و حفظ جمهوری اسلامی ایران گفت: ماموریت‌های بزرگ را به انسان‌های بزرگ می‌دهند. این اصل نشان می‌دهد ارتش دارای انسان‌های بزرگ است. این ماموریت مقدس و مهم است.

نماینده ولی فقیه در ارتش تاکید کرد: ارتش آماده به رزم، از نظر توان رزمی، مهارت‌افزایی و ارتقاء توان معنوی در بالاترین سطح قرار دارد. ارتش جمهوری اسلامی ایران توانست با توان رزمی بالا در جنگ جهانی بزرگی [8 سال دفاع مقدس] موفق شود.

وی خاطرنشان کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در هشت سال دفاع مقدس از 47 کشور جهان اسیر گرفت. برخی کشورها هم بدون اعزام نیروی انسانی فقط از نظر تجهیزاتی کنار نیروی بعث عراق بودند. ارتش با وحدت، صلابت و همدلی، در کنار سایر نیروهای مسلح توانست اقتدار و عزتش را به رخ جهانیان بکشد. ارتش سمبل صلابت، سلامت و اقتدار کشور است.

حجت الاسلام محمد حسینی با اشاره به بیانات فرمانده کل قوا (مدظله العالی) که فرمودند «لباس ارتش، لباس افتخار است» افزود: لباس ارتشی مقدس است. برای اینکه یک ارتشی مرتبط با خدا است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت:ارتش ما ارتش ولایی، خدایی و قابل احترام برای مردم و کشور است. این موضوع مایه افتخار ارتشی‌ها است.

وی با بیان اینکه فراهم کردن تجهیزات به روز و رزمایش‌ها بر عهده فرماندهان است، افزود: سازمان عقیدتی سیاسی نیز مسئولیت ارتقاء توان معنوی در رزم را بر عهده دارد. با برنامه های هوشمند و نظام‌مند و آینده نگرانه باید این وظیفه خدمت گزاری دینی را انجام دهیم. به همین منظور سازمان عقیدتی سیاسی در یک سال گذشته طرح های فرهنگی 12 گانه مصباح را پایه گذاری کرد که علاوه بر سلسله مراتب سازمانی، امیر سرلشکر موسوی فرمانده محترم کل ارتش نیز دستور ابلاغ این طرح هااز طریق دبیرخانه فرماندهی کل به یکان‌ها را صادر فرمودند.


برچسب‌ها: آسمانی هاارتشسازمانعقیدتیسیاسیحاجاقاحسنی

تاريخ : چهار شنبه 18 مهر 1397 | 8:59 | نویسنده : سعید علوی |
 

القدس العربی در کاریکاتور امروز خود باج خواهی آمریکا از عربستان را به تصویر کشیده است.

القدس العربی باج‌خواهی آمریکا از عربستان را به تصویر کشید

پایگاه اینترنتی این روزنامه در کاریکاتور مذکور دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا را در حالی که باتوم و دستبند به کمر بسته است نشان می‌دهد که پا‌های ملک سلمان را گرفته و او را برعکس کرده تا پول‌های درون جیب‌هایش بیرون بریزد.

ترامپ همواره به مقامات عربستان تاکید می‌کند که اگر خواهان ادامه حمایت واشنگتن هستند باید پول بیشتری بدهند. او هفته گذشته در جمع هواداران خود در ویرجینیا گفت به پادشاه عربستان گفته بدون حمایت آمریکا ممکن است دو هفته هم در قدرت باقی نماند. 

 

کاریکاتور القدس العربی درباره باج‌خواهی آمریکا از عربستان

 


برچسب‌ها: آسمانی هاکاریکاتورالقدسالعربیترامپعربستان

تاريخ : چهار شنبه 18 مهر 1397 | 8:55 | نویسنده : سعید علوی |
 

سرلشکر موسوی از تیپ ۳۱۶ زرهی همدان بازدید کردامیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی،    فرمانده کل ارتش در بدو ورود به تیپ ۳۱۶ زرهی همدان با حضور در یادمان شهیدان، با قرائت فاتحه به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران ضمن بازدید از اختراعات‌ و نوآوری‌های تیپ ۳۱۶ زرهی همدان، اقدامات خلاقانه کارکنان جوان این تیپ را مورد تحسین قرار داد.

وی همچنین با حضور در جمع فرماندهان و کارکنان تیپ ۳۱۶ زرهی همدان به تشریح وضعیت عمومی کشور، تهدیدات، توان و آمادگی رزمی و تعالی معنوی و بصیرتی و رفع دغدغه های معیشتی کارکنان پرداخت.

سرلشکر موسوی از تیپ ۳۱۶ زرهی همدان بازدید کرد

 


برچسب‌ها: آسمانی هاارتشامیرموسویبازدیدتیپ316زرهیهمدان

تاريخ : سه شنبه 17 مهر 1397 | 7:12 | نویسنده : سعید علوی |
 
 
تاريخ : سه شنبه 17 مهر 1397 | 7:7 | نویسنده : سعید علوی |
 

 حضرت آیت الله خامنه‌ای در رزمایش سراسری اقتدار عاشورایی بسیج سپاهیان محمد رسول الله (ص) که در ورزشگاه آزادی برگزار شد، سخنرانی کردند. 

رهبر انقلاب درباره تاثیر تحریم‌های اقتصادی و سیلی خوردن آمریکا از ملت ایران فرمودند: به حول و قوه الهی تحریم را شکست می‌دهیم و آمریکا با شکست تحریم از ملت ایران یک سیلی دیگر باید بخورد.

سیلی بعدی ملت ایران به آمریکا چه خواهد بود؟ + فیلم

 


برچسب‌ها: آسمانی هامقاممعظمرهبریسیلیامریکا

تاريخ : یک شنبه 15 مهر 1397 | 8:39 | نویسنده : سعید علوی |
.: Weblog Themes By SlideTheme :.