فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.

رحیم‌زاده گفت: در صورت ورود بدون هماهنگی هر پرنده‌ای به حریم هوایی جمهوری اسلامی ایران، با نقض‌کنندگان مرز‌های کشور برخورد خواهیم کرد.

قاطعانه با نقض‌کنندگان مرزهای کشور برخورد خواهیم کردامیر سرتیپ قادر رحیم‌زاده جانشین فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء (ص) در بازدید از مناطق مرزی شهرستان پارس‌آباد، گفت: در حال حاضر با استقرار تجهیزاتی از یگان‌های پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در نوار مرزی استان اردبیل و به ویژه شهرستان‌های پارس‌آباد و اصلاندوز، نیرو‌های مسلح جمهوری‌اسلامی ایران در آمادگی کامل به سر می‌برند.

وی افزود: برای برقراری امنیت و آرامش پایدار در مناطق مرزی ایران اسلامی به ویژه در شمال استان اردبیل تمامی تحولات نظامی منطقه قره‌باغ به‌صورت ۲۴ ساعته رصد می‌شود.

امیر سرتیپ رحیم‌زاده با تاکید براینکه تلاش شبانه‌روزی مرزبانان قابل تقدیر است، بیان کرد: در حال حاضر در سایه تلاش شبانه‌روزی مرزبانان در نوار مرزی شمال استان اردبیل و آمادگی یگان‌های مستقر در این مناطق، امنیت و آرامش پایدار در این مناطق مرزی وجود دارد.

جانشین فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء (ص) تصریح کرد: به طرفین درگیر در منطقه مورد مناقشه قره باغ هشدار جدی می‌دهیم که در صورت ورود بدون هماهنگی هر پرنده‌ای به حریم هوایی جمهوری اسلامی ایران، قاطعانه با نقض‌کنندگان مرز‌های کشور برخورد خواهیم کرد.


برچسب‌ها: آسمانی هاارتشپدافندهواییامیررحیم زاده

تاريخ : سه شنبه 20 آبان 1399 | 10:37 | نویسنده : سعید علوی |

کاربران شبکه‌های اجتماعی در فضای مجازی، در واکنش به شکست رئیس جمهور کنونی آمریکا گفتند که حکام عرب، به خاطر این مسئله، یتیم شده‌اند.

«یتیمان ترامپ»؛ کاربران عربی، حکام عرب را به سخره گرفتند

زمانی که بسیاری از مردم جهان، پیگیر نتایج انتخابات ۲۰۲۰ ریاست جمهوری آمریکا بودند، در میان کاربران شبکه‌های اجتماعی هشتگ «یتیمان ترامپ» ترند شد.

روزنامه قطری «الشرق» درباره این مسئله نوشت، پیش از اعلام پیروزی جو بایدن در این دوره از انتخابات آمریکا، طی چهار روز گذشته، با اعلام هر خبری درباره پیشتازی بایدن، «گریه و فریاد در ابوظبی و قاهره» به گوش می‌رسید.

به گزارش این روزنامه، گریه و فریاد سران ابوظبی و قاهره، «بسیار بیشتر از گریه و فریاد اعضای جمهوریخواه [آمریکا] بود. همین مسئله باعث تمسخر این افراد توسط فعالان شبکه‌های اجتماعی شد که به هر کس بیش از جمهوریخواهان، از ترامپ دفاع می‌کرد، لقب یتیمان ترامپ را دادند».

این کاربران بیش از همه از اظهارات «عبد الخالق عبدالله» مشاور ولی‌عهد ابوظبی تعجب کردند که گفته بود: «اگر جو بایدن نامزد دموکرات‌ها برنده شود، پیروزی وی ضعیف، کمرنگ است و قانع کننده نیست. رئیس جمهور ترامپ نیز حق دارد که ناراحت شود و شکایت کند».

 


برچسب‌ها: آسمانی ها,انتخابات,امریکا,حکام,عرب

ادامه مطلب
تاريخ : سه شنبه 20 آبان 1399 | 10:34 | نویسنده : سعید علوی |

کاریکاتور| ترامپ با توسل به دورغ، قصد دارد خود را از شکست سنگین انتخاباتی نجات دهد!


برچسب‌ها: آسمانی ها,امریکا,انتخابات,ترامپ

تاريخ : سه شنبه 20 آبان 1399 | 10:32 | نویسنده : سعید علوی |

 ، مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس در چهلمین سالگرد از شروع دفاع مقدس و پنجمین هفته متمادی، از کتاب «درآمدی بر مبانی و سنجش قدرت ملی» رونمایی کرد. کتابی که به‌واقع نقطه اتصالی بین حوزه پژوهش جنگ با دانشگاه است و به مقایسه قدرت ملی ایران و عراق در دوران جنگ تحمیلی می‌پردازد.


برچسب‌ها: آسمانی ها,مرکز,اسناد,دفاع,مقدس

تاريخ : شنبه 17 آبان 1399 | 12:12 | نویسنده : سعید علوی |

  رییس اداره بهداشت امداد درمان وآموزش پزشکی نیروی زمینی ارتش گفت: ظرفیت‌های ۲۸ بیمارستان نیروی زمینی ارتش به طور کامل در اختیار بیماران کرونایی قرار گرفته است.
به گزارش روابط عمومی ارتش به نقل از خبرگزاری ایرنا، امیر سرتیپ دوم دکتر بهزاد موذنی رییس اداره بهداشت، امداد و درمان نیروی زمینی ارتش درباره وضعیت پادگان‌های نیروی زمینی ارتش گفت: رسالت اصلی ما به عنوان مسئولین نیروی زمینی این است که توان رزم خود را حفظ کنیم بنابراین از روز اول ورود ویروس کرونا به کشور و حتی یک ماه قبل از آن تمام دستورالعمل‌های پیشگیری را به پادگان‌ها و نوارهای مرزی ابلاغ کردیم.
وی با بیان این که مرتب مسایل بهداشتی، پیشگیری، رعایت پروتکل‌های بهداشتی را در پادگان‌ها چک می کنیم افزود: بیش از ۳۵۰ مصوبه در قرارگاه پدافند زیستی ارتش داریم که به طور مرتب پیگیر اجرای آنها هستیم.

برچسب‌ها: آسمانی ها,ارتش,اداره,بهداشت,نزاجا,کرونا

ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 17 آبان 1399 | 12:8 | نویسنده : سعید علوی |
 
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با پیشنهاد عفو و تخفیف مجازات سه هزار و هفتصد و هشتاد تن از محکومانِ محاکم عمومی و انقلاب، سازمان قضایی نیروهای مسلح و تعزیرات حکومتی موافقت کردند.

هادی نیوز:  به مناسبت فرا رسیدن میلاد با سعادت حضرت ختمی مرتبت محمّد مصطفی(صلی‌الله‌علیه‌وآله) و ولادت حضرت امام جعفر صادق(علیه‌السلام)، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی با پیشنهاد عفو و تخفیف مجازات سه هزار و هفتصد و هشتاد تن از محکومانِ محاکم عمومی و انقلاب، سازمان قضایی نیروهای مسلح و تعزیرات حکومتی موافقت کردند.

حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی، رئیس قوه قضائیه به مناسبت میلاد پیامبر اعظم(ص) و امام جعفر صادق(ع) طی نامه‌ای به رهبر انقلاب اسلامی پیشنهاد عفو یا تخفیف و تبدیل مجازات سه هزار و هفتصد و هشتاد تن از محکومان را که در کمیسیون مرکزی عفو و بخشودگی، واجدِ شرایط لازم تشخیص داده شده‌اند، ارائه کرد که این پیشنهاد در اجرای بند ۱۱ از اصل ۱۱۰ قانون اساسی مورد موافقت رهبر معظم انقلاب اسلامی قرار گرفت.


برچسب‌ها: آسمانی ها,رهبر,انقلاب,عفو,محکومان

تاريخ : شنبه 17 آبان 1399 | 12:5 | نویسنده : سعید علوی |

توئیتر اعلام کرد که در صورت پایان دوره ریاست جمهوری ترامپ در ژانویه، دیگر توئیت های وی تحت پوشش سیاست های ویژه توییتر برای مقامات منتخب نخواهد بود.

در صورت پایان دوره ریاست جمهوری ترامپ در ژانویه، دیگر توئیت های وی تحت پوشش سیاست های ویژه توییتر برای مقامات منتخب نخواهد بود.

اگر دونالد ترامپ در ژانویه دفتر ریاست جمهوری خود را ترک کند، به یک کاربر معمولی توییتر تبدیل می‌شود.

در طی چهار سال گذشته با حساب رئیس جمهور توییتر رفتار دیگری شده است. اگر وی یکی از سیاست های توییتر را نقض کند، شبکه اجتماعی توئیت وی را مانند اکثر کاربران حذف نمی کند. در عوض، یک هشدار به پست ضمیمه کرده و ارتقا الگوریتمی آن را محدود می‌کند اما آن را حذف نخواهد کرد.

این شرکت در دستورالعمل های قوانین و سیاست های خود می گوید که این کار را برای مقامات منتخب و دولت انجام می دهد زیرا ممکن است به نفع عموم مردم باشد که به آنها اجازه دهد توییت هایی را که در غیر این صورت حذف می شوند مشاهده کنند.

 


برچسب‌ها: آسمانی ها,انتخابات,امریکا,ترامپ,توئیتر

ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 17 آبان 1399 | 12:1 | نویسنده : سعید علوی |
 
 

 فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: نهمین رزمایش اقتدار هوایی فداییان حریم ولایت «نهاجا» با وجود تحریم های همه جانبه کشورمان، با موفقیت کامل برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیر زاده فرمانده نیروی هوایی ارتش در پایان نهمین رزمایش اقتدار هوایی فداییان حریم ولایت نهاجا، اظهار داشت: ما یک رزمایش بسیار پرفشار را طراحی کرده بودیم تا در یک مدت زمان کوتاهی تعداد زیادی از جنگنده ها و هواپیما های بدون سرنشین و با سرنشین با قدرت آتش بالا به اهداف مشخص شده حمله کنند.
وی ادامه داد: این رزمایش از لحاظ کنترل فرماندهی و تامین ایمنی دارای پیچیدگی های خاصی است، امروز شاهد بودیم انواع متنوعی از هواپیماهای با سرنشین و بدون سرنشین در این رزمایش حضور داشتند و کنترل و پایش همزمان رزمایش با هواپیمای بدون سرنشین که ساخت نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران انجام شد که یک طرح ریزی جدید بود.


برچسب‌ها: آسمانی ها,ارتش,نهاجا,رزمایش,اقتدار ,هوایی ,فداییان ,حریم ,ولایت

ادامه مطلب
تاريخ : چهار شنبه 14 آبان 1399 | 12:36 | نویسنده : سعید علوی |
 

وزیر اطلاعات گفت: وزارت اطلاعات با هر حرکتی که بین مسلمانان اختلاف ایجاد کند و امنیت جامعه را بخواهد به خطر بیندازد و دست به ماشه ببرد، برخورد جدی می‌کند.

 سید محمود علوی ظهر امروز در همایش وحدت مسلمانان اظهار داشت: وحدت بین شیعه و سنی در منطقه جنوب امر تازه‌ای نیست بلکه سال‌های سال مردم شیعه و سنی با هم زندگی می‌کنند و نسب خانوادگی دارند و این وحدت و برادری و صمیمیت جان تازه‌ای گرفته است.

وزیر اطلاعات افزود: وفاق و همدلی و صمیمیت عامل وحدت یک ملت است، نباید دچار اختلاف شد؛ افرادی هم که در طبل اختلاف می‌کوبند، طعمه گرگ‌ها می‌شوند؛ امت اسلام از خدا و پیامبر اطاعت می‌کند نباید به جان یکدیگر بیفتند.

علوی با اشاره به اختلاف‌افکنی دشمنان بین مسلمان گفت: سیاست دشمن در خاورمیانه تقویت اسرائیل و تضعیف مسلمانان است؛ هروقت باهم باشیم و وحدت یکپارچه خود را حفظ کنیم، این سرویس‌ها ناامید می‌شوند و به مقصد شوم خود نمی‌رسند.

وزیر اطلاعات با هشدار به گروه‌های اختلاف‌افکن بین شیعه و سنی، تصریح کرد: وزارت اطلاعات با هر حرکتی که بین مسلمانان اختلاف ایجاد کند و امنیت جامعه را بخواهند به خطر بیندازند و دست به ماشه ببرند، برخورد جدی می‌کند.

همایش وحدت با حضور علمای اهل‌سنت و تشیع استان بوشهر و هرمزگان و فارس و با حضور وزیر اطلاعات در منطقه چهارم سپاه نیروی دریای عسلویه برگزار شد.


برچسب‌ها: آسمانی ها,وزیر,اطلاعات,شیعه,سنی

تاريخ : چهار شنبه 14 آبان 1399 | 12:32 | نویسنده : سعید علوی |

سخنرانی امروز رهبر معظم انقلاب اسلامی در رسانه‌های خارجی به ویژه در موضوعات مرتبط با انتخابات آمریکا و اهانت به ساحت پیامبر اکرم ص در فرانسه، از بازتاب گسترده‌ای برخوردار بود.

رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز سه‌شنبه در سخنان زنده و تلویزیونی، با تبریک خجسته سالروز میلاد پیامبر خاتم حضرت محمد مصطفی (صلی‌الله‌علیه‌وآله) و ولادت حضرت امام جعفر صادق (علیه‌السلام) به ملت شریف ایران و امت بزرگ اسلامی، وحدت جهان اسلام را علاج واقعی مشکلات مسلمانان خواندند و با اشاره به سیاست عاقلانه ایستادگی در مقابل زیاده‌خواهی‌های آمریکا فرمودند: سیاست حساب‌شده جمهوری اسلامی با رفت و آمد اشخاص در آمریکا تغییری نمی‌کند.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در بخش نخست سخنانشان، برخی آیات قرآن کریم درباره نبی مکرم اسلام (ص) را دارای تناسبی روشن با وضع کنونی بشر خواندند و افزودند: خداوند در قرآن می‌فرماید رنج مردم بر پیامبر سخت و گران، و آن حضرت عمیقاً مشتاق و دلسوز سرنوشت بشر است و امروز نیز که جامعه بشری بیش از همیشه، دچار رنج است، روح مطهر رسول اعظم، از این درد و رنج بشر، آزرده است و مانند پدری مهربان، به دنبال هدایت و خوشبختی جوامع بشر ی است.


برچسب‌ها: آسمانی ها,بازتاب,سخنرانی,رهبر,انقلاب,رسانه های,خارجی

ادامه مطلب
تاريخ : چهار شنبه 14 آبان 1399 | 12:28 | نویسنده : سعید علوی |
تاريخ : دو شنبه 12 آبان 1399 | 11:50 | نویسنده : سعید علوی |

در فریب با استراتژی دروغ بزرگ، کوشش می‌شود تا مخاطب مورد نظر، به سمت یک فضای روانی متفاوت با واقعیت سوق داده شود. این فضای درونی باید به گونه‌ای ساخته و پرداخته شود که گروه هدف بدون ابراز مقاومت، در آن فضا قرار گیرد و مفاهیم و علائم انتقالی، مورد قبول و پذیرش او باشد.
در کلیپ زیر تلاش شده تا شما را با نمونه ای از یک #دروغ_بزرگ که سعی در منحرف نمودن ذهن در خصوص نیروهای مسلح دارد آشنا کند .
امروز در دنیایی زندگی می‌کنیم که خواه ناخواه در شرایط اشباع رسانه‌ای قرار دارد. فضای پیرامون ما سرشار از اطلاعات است از آن‌جایی که بدون #سواد_رسانه‌ای، نمی‌توان گزینش‌های صحیح از پیام‌های رسانه‌ای داشت بهترین راهکار برای مقابله با این رسانه ها ارتقاء #سواد_رسانه ای است.


برچسب‌ها: آسمانی ها,فضای,مجازی,استراتژی,دروغ

تاريخ : دو شنبه 12 آبان 1399 | 11:46 | نویسنده : سعید علوی |
.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • مرگ چت