فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.

 

حضرت آیت الله خامنه ای فرمانده معظم کل قوا در پیامی درگذشتِ همسر مکرّم امیر سرلشکر عطاءالله صالحی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران را تسلیت گفتند.

متن پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی به شرح زیر است:

بسمه تعالی

امیر سرلشکر عطاءالله صالحی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران

درگذشت همسر مکرّم جنابعالی، بانوی صبور و مومن را تسلیت میگویم و رحمت و غفران الهی را برای ایشان مسألت میکنم.

تسلیت اینجانب را به فرزندان محترم و دیگر بازماندگان آن مرحومه ابلاغ فرمایید.

                                                                                                                             سید علی خامنه ای

                                                                                                                            ۱۸ شهریور ۱۳۹۵


برچسب‌ها: آسمانی هارهبریفکلارتشتسلیت

تاريخ : جمعه 19 شهريور 1395 | 11:8 | نویسنده : سعید علوی |

 

خبرگزاری فارس: احتمال بازگشت هزاران تروریست به خاک اروپا بعد از شکستهای داعش در عراق و سوریه

مقامهای امنیتی در کشورهای اروپایی از احتمال بازگشت هزاران تروریست به خاک کشورهای اروپایی به دلیل شکست های داعش در عراق و سوریه ابراز نگرانی کرده اند.

 

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، سرویسهای امنیتی در اروپا در حال بررسی بازگشت هزاران ترویست به خاک کشورهای این قاره بعد از شکستهای داعش در عراق و سوریه هستند. 

به نوشته روزنامه ایندیپندنت، مقامهای سرویسهای امنیتی اروپا ضمن بیان اینکه بازگشت این تروریستها به خاک کشورهای اروپایی این کشورها را با تهدیدهای امنیتی رو به رو خواهد کرد بر ضرورت داشتن رویکردی هماهنگ برای مقابله با این بحران قریب الوقوع تأکید کرده اند.

این رسانه علی رغم این، تعداد ترویستهایی که تا کنون، بعد از شکست های سنگین داعش در عراق و سوریه به اروپا بازگشته اند را انگشت شمار توصیف کرده است. طبق آمارهای این روزنامه، تا کنون تعداد تروریستهایی که به انگلیس بازگشته اند هنوز دو رقمی نشده است. 

از زمان آغاز جنگ در سوریه، حدود 27000 پیکارجوی خارجی به گروه تروریستی داعش پیوسته اند. بین پنج تا هفت هزار نفر هم برای پیوستن به سایر گروه های تروریستی مانند جبهه النصره به سوریه رفته اند. 

به گفته مقامهای کشورهای اروپایی استفاده این گروه ها از کودکان برای انجام اعمال تروریستی موضوعی است که نگرانی ها در این باره را بیشتر می کند. 

یک مقام بلندپایه انگلیسی می گوید: «سن بعضی از کسانی که برای انجام این اعمال مجرمانه به خدمت گرفته می شوند پایین تر از سن قانونی مسئولیت پذیری کیفری در بسیاری از کشورهای اروپایی است.» 


برچسب‌ها: آسمانی هاداعشاروپا

تاريخ : چهار شنبه 17 شهريور 1395 | 8:39 | نویسنده : سعید علوی |

هیئت بلندپایه ای از ارتش کشور ایتالیا با امیر دریادار سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران دیدار کردند.

 

 هیئت بلندپایه ای از ارتش کشور ایتالیا با امیر دریادار سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران به نقل از نیروی دریایی این هیئت 5 نفره به ریاست دریادار روبرتو کیاماچلا جانشین معاون عملیات و رئیس اداره روابط بین الملل ارتش ایتالیا به منظور توسعه روابط فی ما بین ظهر امروز در ستاد نیروی دریایی راهبردی ارتش با دریادار سیاری دیدار کردند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش دراین دیدار با اشاره به اهمیت جایگاه ژئوپلیتیکی کشور ایتالیا در دریای مدیترانه خاطرنشان کرد: کشور ایتالیا در دریای مدیترانه حدود 8000 کیلومتر مرز دریایی دارد و دریای مدیترانه با توجه به متصل کردن دو تنگه بسیار مهم سوئز و جبل الطارق به یکدیگر از اهمیت سوق الجیشی بسیار بالایی برخوردار است.

 


برچسب‌ها: آسمانی هانداجاایتالیا

ادامه مطلب
تاريخ : سه شنبه 16 شهريور 1395 | 8:41 | نویسنده : سعید علوی |

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری:

پذیرش قرارداد FATF خلاف قانون اساسی و شرع مقدس است/ ایجاد خودتحریمی در کشور بدتر از کاپیتولاسیون است

خبرگزاری فارس: پذیرش قرارداد FATF خلاف قانون اساسی و شرع مقدس است/ ایجاد خودتحریمی در کشور بدتر از کاپیتولاسیون است

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری پذیرش قرارداد FATF از سوی دولت را خلاف قانون اساسی و شرع مقدس بیان کرد و گفت: ایجاد خودتحریمی در کشور بدتر از کاپیتولاسیون است.

 

آیت‌الله علی اسلامی دقایقی پیش در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: هر نوع وابستگی به استکبار از نظر قرآنی و ملاک‌های انقلاب اسلامی ایران حرام و ممنوع است.

وی افزود: کشور اسلامی حق ندارد زیر سلطه سیاسی، اقتصادی و فرهنگی مستکبران و کافران باشد و در صورت وابستگی در این حوزه‌ها، استقلال خود را از دست داده‌ایم.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: ملت ایران استقلال و آزادی را از اوایل انقلاب اسلامی سرلوحه خود قرار داده و باید در حفظ آن کوشا باشند.

اسلامی با اشاره به پذیرش یا عدم پذیرش دولت در تعهدات FATF بیان کرد: اگر دولت آن را پذیرفته باشد خلاف قانون اساسی و شرع مقدس اسلام و برخلاف مقررات قانون جمهوری اسلامی ایران عمل کرده است.

وی اضافه کرد: امیدوارم که دولت تعهد FATF را نپذیرفته باشد چراکه مسؤولان کشوری در تلاش هستند تا خود را به سایر کشورها وابسته نکنند.


برچسب‌ها: آسمانی هاFATF

تاريخ : سه شنبه 16 شهريور 1395 | 8:38 | نویسنده : سعید علوی |

  در راستای انجام تعاملات نظامی با کشورهای دوست، هیئت نظامی ارتش ایتالیا از یکان های نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران بازدید می نمایند.

به گزارش روابط عمومی ارتش، این هیئت پنج نفره به سرپرستی دریادار "روبرتو چیاماکلا"، جانشین اداره طرح و روابط بین الملل ستاد ارتش ایتالیا طی مدت پنج روز از برخی یکان های نیروهای مسلح کشورمان بازدید و در مورد مناسبات دوجانبه به بحث و تبادل نظر خواهند پرداخت.      

شایان ذکر است این بازدید از امروز یکشنبه 14 شهریور ماه آغاز و تا چهارشنبه 18 شهریور ادامه خواهد داشت. 


برچسب‌ها: آسمانی هاتعاملاتنظامیارتشایتالیا

تاريخ : دو شنبه 15 شهريور 1395 | 8:25 | نویسنده : سعید علوی |
 
 
نـفـــــــــــــــوذ

 


برچسب‌ها: آسمانی هارهبرانقلابنفوذمجلسخبرگان

تاريخ : دو شنبه 15 شهريور 1395 | 8:23 | نویسنده : سعید علوی |
تاريخ : دو شنبه 15 شهريور 1395 | 8:20 | نویسنده : سعید علوی |
امام علی ( ع ) می فرمایند :

اي کسی که بهشت می خواهی! چه اندازه خوابت طولانی و مرکبت کند

است! و ای گريزان از دوزخ! چه تند به سوی آن مرکب ميرانی و خود را

چه زود در آن می پرانی! به اين گورها بنگريد که در انتظار شمايند! چرا

من تنهای شما را آباد و دلهای شما را ويران می بينم؟! به خدا سوگند اگر

چشمتان ببيند آنچه را که بايد ملاقاتش کند و آنچه را که به سوی آن روان

است، هر آينه می گویيد: ای کاش به دنيا باز می گشتم و آيات پروردگار

خود را دروغ نمی شمردم!

منبع: تحف العقول،صفحه 208 ·٠•●✿ Ƹ̵̡Ӝ̵̨Ʒ ✿●•٠·˙

مراقب اعمال و رفتارمان باشیم.

پیامبر فرمودند : در پیشگاه خداوند حاضر خواهید شد و باید پاسخگوی اعمالتان باشید.

 

برچسب‌ها: آسمانی هااسلامبهشتامامعلی(ع)

تاريخ : چهار شنبه 10 شهريور 1395 | 13:5 | نویسنده : سعید علوی |
مطلب زیبا

گاهی وقتها یک شاخه گل
معجزه میکند

محبت را 
هرچقدر کم باشد
دست کم نگیرید

 


برچسب‌ها: آسمانی هامطالبزیبا

تاريخ : چهار شنبه 10 شهريور 1395 | 12:50 | نویسنده : سعید علوی |
پدافند هوایی تا پایان سال چندین مورد تمرین تاکتیکی خواهد داشت
به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ امیرفرزاد اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‎الانبیا در حاشیه مراسم گرامیداشت سالروز تأسیس این قرارگاه که در دانشگاه ستاد و فرماندهی آجا برگزار شد در مورد تمرین تاکتیکی اخیر پدافند هوایی اظهار داشت: یک تمرین تاکتیکی در مناطق جنوبی کشور برگزار شد و در آن از عمده سامانه‌های قرارگاه پدافند هوایی استفاده شد.
 
فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‎الانبیا ادامه داد: البته در این تمرین هیچ موشکی شلیک نشد و هدف اصلی آن ایجاد هماهنگی یکپارچه میان نیروهای عمل کننده و سامانه‌های مستقر بود و ارزیابی ما نیز از این تمرین خوب بوده و تا پایان سال نیز باز هم از این گونه تمرینات در نقاط مختلف کشور انجام خواهیم داد.
 
امیر اسماعیلی در بخش پایانی سخنانش در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا از سامانه باور 373 در این تمرین تاکتیکی استفاده شده است، خاطرنشان کرد: ما از سامانه‌هایی که هنوز در قرارگاه مستقر نشده اند در تمرینات خود استفاده نمی‌کنیم و فقط از سامانه‌های مستقر استفاده می‌شود و با جابجایی سریع این سامانه‌ها قصد تست سرعت عمل نیروها و قدرت مانور تجهیزات را داشتیم که خوشبختانه با موفقیت انجام شد.

برچسب‌ها: آسمانی هاارتشپدافندخاتم الانبیاء

تاريخ : چهار شنبه 10 شهريور 1395 | 8:57 | نویسنده : سعید علوی |

فوربس:

ارتش آمریکا توان کافی برای رویارویی با ایران، روسیه و کره شمالی را ندارد

خبرگزاری فارس: ارتش آمریکا توان کافی برای رویارویی با ایران، روسیه و کره شمالی را ندارد

نشریه آمریکایی نوشت: در حالی‌ که مقام‌های ارشد نظامی آمریکا نمی‌خواهند به تبلیغ نقاط آسیب‌پذیر خود بپردازند، ایران و روسیه در حال پر نمودن خلاء جغرافیایی، سیاسی موجود از دریای بالتیک تا خلیج فارس هستند.

 

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزای فارس، نشریه آمریکایی «فوربس» در تحلیلی نوشت: ارتش آمریکا بیم نبرد احتمالی در جهان را در پنج سال آینده دارد و البته از پس هزینه‌های مالی این نبردها نیز بر نمی‌آید.

به نوشته فوربس، نبرد در 5 سال آینده اذهان فرماندهان ارشد ارتش آمریکا را پر کرده است. آن‌ها می‌دانند که با تروریست‌ها و شورشیان تا آینده قابل پیش‌بینی خواهند جنگید اما آنچه که اذهانشان را در واقع مشغول کرده این است که شاید در اروپای شرقی با روسیه، در خاورمیانه با ایران و در شرق دور با کره شمالی درگیری تمام عیاری داشته و شاید در سه مکان درگیر شود.

 


برچسب‌ها: آسمانی هاامریکاایرانروسیهکرهشمالی

ادامه مطلب
تاريخ : سه شنبه 9 شهريور 1395 | 8:54 | نویسنده : سعید علوی |

1395/6/7 يكشنبه

رهبر انقلاب اسلامی در دیدار فرماندهان قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص)دشمن باید بفهمد اگر تهاجم کند، ضربه محکمی خواهد خورد

جمعی از فرماندهان و مسئولان قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) ارتش جمهوری اسلامی ایران ظهر امروز(یکشنبه) باحضرت آیت الله خامنه‌ای (مدظله العالی)فرمانده معظم کل قوا دیدار کردند.

 

 

به گزارش روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفترمقام معظم رهبری، 

حضرت آیت الله خامنه‌ای فرمانده معظم کل قوا ظهر امروز (یکشنبه) در دیدار فرماندهان و مسئولان قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(صلی الله علیه و آله) ارتش جمهوری اسلامی ایران، با تأکید بر اهمیت پدافند به‌عنوان «خط مقدم مقابله با هر گونه تهاجم»، جبهه مقابل جمهوری اسلامی را جبهه‌ای «خبیث، خدعه‌گر و مخالف استقلال ملت» خواندند و خاطرنشان کردند: در مقابل این دشمن که به‌دنبال تضعیف توان دفاعی کشور است، باید آمادگی‌های نیروهای مسلح آنچنان افزایش یابد که دشمن حتی به خود اجازه فکر کردن درباره تجاوز را ندهد.
حضرت آیت الله خامنه‌ای، «عزم، اراده و توانایی نیروی انسانی» را عاملی مهم در برطرف کردن موانع و ضعفها برشمردند و افزودند: قرارگاه پدافند جزء خطوط مقدم و اصلی است و باید با قدر دانستنِ این موقعیت مهم، و با نشان دادن عزم، اراده و قاطعیت، عزم دشمن را در تهاجم تضعیف کنید.
رهبر انقلاب اسلامی مسئله دشمنی با ملت ایران و نظام اسلامی را فراتر از برخی دشمنی‌های رایج در دنیا دانستند و خاطرنشان کردند: جبهه مقابل ما که از آن با تعابیری همچون «نظام سلطه» یا «صهیونیسم جهانی» یاد می‌کنیم، جبهه‌ای خبیث و خدعه‌گر و با اندیشه‌های ظالمانه است که با اصل اعتقادات دینی، استقلال و زیر بار حرف زور نرفتن ملت ایران، دشمنی دارد.
ایشان با اشاره به بروز دشمنی این جبهه مستکبر در چهره‌های گوناگون، افزودند: این دشمنی یک روز در چهره رژیم ایالات متحده امریکا و روز دیگر در چهره رژیم ظالمی همچون صدام بروز می‌کند، اما مهم آن است که ما با استفاده از امکانات و ظرفیتهای فراوان کشور و با شناخت موقعیت و برنامه دشمن، موضع و تصمیم درست را اتخاذ، و به آن عمل کنیم.


برچسب‌ها: آسمانی هارهبرانقلابپدافندخاتم الاانبیاء(ص)

ادامه مطلب
تاريخ : دو شنبه 8 شهريور 1395 | 8:46 | نویسنده : سعید علوی |
.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • مرگ چت