فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.

رویای شما تاریخ انقضا ندارد!

نفس عمیقی بکشید و

دوباره شروع کنید...




برچسب‌ها: آسمانیمطالبزیبا

تاريخ : یک شنبه 7 شهريور 1395 | 8:45 | نویسنده : سعید علوی |

اندیشکده واشنگتن گزارش داد

سیگنال‌های سپاه به رقبا/ واشنگتن باید مسیر ارتباطی مطمئن‌تری با ایران ایجاد کند

خبرگزاری فارس: سیگنال‌های سپاه به رقبا/ واشنگتن باید مسیر ارتباطی مطمئن‌تری با ایران ایجاد کند

اندیشکده آمریکایی در بررسی رخداد جدید در تنگه هرمز نوشت: در حالی‌که خطوط دیپلماتیک بین وزیر خارجه آمریکا و ایران در خنثی سازی تنش در منطقه موثرند، واشنگتن نیاز به مسیر ارتباطی اضطراری مطمئن‌تری دارد.

 به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «اندیشکده واشنگتن» در تحلیلی پیرامون رخداد اخیر در خلیج فارس بین چند قایق نیروی دریایی  سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ناو آمریکا نوشت: سپاه ایران به طور محتمل چنین اقدامی را به عنوان پیامی به رقبا ادامه می‌دهد تا به اهداف خود برسد پس واشنگتن نیز باید هوشیارتر بوده و در پی مجاری ارتباطی رسمی برای مواقع ضروری باشد.

این اندیشکده نوشت: تنگه هرمز دوباره شاهد مواجهه کشتی‌های نیروی دریایی آمریکا و قایق‌های تندرو سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود، اقدامی که ناظران را در حدس و گمان پیرامون علت اقدام‌های ایرانی‌ها قرار داده است. رخدادهای چند باره به وقوع پیوسته در هفته گذشته خطر پیش‌بینی محاسبه اشتباه در این منطقه در جهان را شدت بخشیده است.

بر این اساس، در 23 و 24 اوت چند قایق تندروی ایران به کشتی‌های جنگی آمریکا نزدیک شدند و آنطور که نیروی دریایی آمریکا اعلام کرده است، اقدام ایرانی‌ها «ناامن» بوده و آن‌ها بدون هیچ تماس رادیویی با سرعت بالا به‌شدت نزدیک کشتی‌های آمریکایی شدند.

این اقدام ایرانی‌ها یکی از آخرین نمونه‌ها از مواجهه بین نیروی دریایی ایران و آمریکا در خلیج فارس البته بیشتر ازسوی سپاه ایران است که بسیار مستعد چنین رفتارهایی تا نیروی دریایی ارتش این کشور هستند . البته چنین اقدام‌هایی برای نیروی دریایی سپاه ایران موردی جدید  نیست که موجب هراس کشتی‌های غربی و آمریکا در تنگه هرمز شوند. آن‌ها همچنین عادت دارند تا با رزمایش‌های موشکی در نزدیکی نیروی دریایی آمریکا در آب‌های بین‌المللی خلیج فارس اقدام‌های تعجب‌برانگیز انجام دهند.

 

 


برچسب‌ها: آسمانی هاسپاهنیرویدریاییامریکا

ادامه مطلب
تاريخ : یک شنبه 7 شهريور 1395 | 8:40 | نویسنده : سعید علوی |

 فرمانده دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش در حاشیه مراسم افتتاحیه دوره جدید دافوس در جمع خبرنگاران گفت: این دانشگاه بالاترین مرجع تاکتیکی و عملیاتی ارتش جمهوری اسلامی ایران است و علاوه بر موارد کلی؛ در سطح تاکتیک و عملیات، شناخت راهبردهای دفاعی را هم به دانشجویان اموزش می دهد.

به گزارش روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ دکتر حسین ولی وند زمانی با اشاره به شروع دوره مقطع کارشناسی ارشد مدیریت دفاعی این دانشگاه گفت: ما در دافوس، گرایش های مختلفی از شاخه زمینی، پدافند هوایی، هوایی، دریایی و پشتیبانی خدمات رزمی را به دانشجویان ارتش، ستاد کل نیروهای مسلح، سپاه پاسداران و نیروی انتظامی و کشورهای دوست و هم پیمان آموزش می دهیم.

وی در ادامه گفت: در این دانشگاه، موارد کلی در سطح تاکتیک، عملیات و حتی شناخت راهبردهای دفاعی را به دانشجویان می آموزیم تا بینش کلی دانشجویان ارتقا پیدا کند و پس از پایان این دوره، آمادگی پذیرش مسئولیت در رده های میانی و بالای ارتش را داشته باشند.

سرتیپ دوم ولی وند به استقبال کشورهای دوست وهم پیمان جهت افزایش سهمیه حضور در این دانشگاه نیز اشاره و تصریح کرد: از آنجا که این دانشگاه از استادان خوبی برخوردار است، کشورهای دوست و هم پیمان نسبت به گذشته تقاضای افزایش سهمیه حضور در دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش جمهوری اسلامی ایران را دارند.

وی در پایان گفت: دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش آمادگی دارد با آموزش زبان فارسی، زمینه پذیرش دانشجویان میهمان و هم پیمان را فراهم بیاورد.       

 

 
 
 
 

برچسب‌ها: آسمانی هاارتشدافوس

تاريخ : یک شنبه 7 شهريور 1395 | 8:36 | نویسنده : سعید علوی |

فارس گزارش می دهد

ویژگی‌ها و دلایل تمایل ایران برای خرید جنگنده سوخو۳۰ /ایران دنبال «حمله از جناحین»/ Flanker-C کدام نیازهای هوایی کشور را تأمین می‌کند؟

خبرگزاری فارس: ویژگی‌ها و دلایل تمایل ایران برای خرید جنگنده سوخو۳۰ /ایران دنبال «حمله از جناحین»/ Flanker-C کدام نیازهای هوایی کشور را تأمین می‌کند؟

جمهوری اسلامی ایران دنبال در اختیار گرفتن یکی از پیشرفته‌ترین جنگنده‌های خانواده فلنکر روسی برای ارتقای توان هوایی خود است.

 

گروه امنیتی دفاعی خبرگزاری فارساهمیت و توجه به نیروی هوایی در کشورهای مختلف جهان همواره در سرلوحه امور قرار دارد چرا که این نیرو -در کنار توان بازدارنده موشکی- که به عنوان دست برتر و قدرت واکنش سریع در برابر هر تهاجمی شناخته شده، می‌تواند در حداقل زمان، پاسخ مقتضی را به طرف متجاوز وارد کند.

محدوده عملکرد نیروی هوایی در آسمان کشورها سبب تامین امنیت بازدارنده می‌شود و به جهت ماموریت‌های گوناگون ازجمله پوشش یگان‌های سطحی در زمین و دریا، اجرای عملیات‌های دفاع هوایی و همچنین نفوذ به عمق خاک دشمن مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

جمهوری اسلامی ایران نیز به واسطه قرارگیری در یکی از مناطق مهم و راهبردی جهان و دارای بودن محدوده‌ای پهناور، از این قاعده مستثنی نبوده و علیرغم تحریم‌های گسترده در سالیان گذشته -که دستیابی به هرگونه تسلیحات جدید خارجی را ناممکن می‌کرد- دست بر روی دست نگذاشته و با تلاش نیروهای بومی سعی در حفظ قدرت هوایی خود دارد ولی به طور قطع این تمام نیاز را مرتفع نمی کند.

برای همین است که وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح کشورمان صراحتا از خرید جنگنده‌های جدید سخن به میان می‌آورد؛ جنگنده پیشرفته سوخو30 ساخت روسیه.

* سابقه خرید


برچسب‌ها: آسمانی هاجنگندهسوخو30نهاجا

تاريخ : شنبه 6 شهريور 1395 | 9:41 | نویسنده : سعید علوی |

نمایشگاه راهیان نور پدافند هوایی جهت بازدید زائرین مناطق جنگی غرب کشور در کرمانشاه افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران به نقل از قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص)؛ در این نمایشگاه سامانه ها و تجهیزات راداری، موشکی و توپخانه ای پدافند هوایی به نمایش در آمده است و زائران مناطق دفاع مقدس ضمن بازدید از این نمایشگاه با عملیات های پدافند هوایی در دوران دفاع مقدس از زبان راویان حاضر در نمایشگاه آشنا خواهند شد.


برچسب‌ها: آسمانی هاارتشراهیاننور

تاريخ : شنبه 6 شهريور 1395 | 9:39 | نویسنده : سعید علوی |
تاريخ : شنبه 6 شهريور 1395 | 9:37 | نویسنده : سعید علوی |

موسوی لارگانی به فارس خبر داد

بیانیه نمایندگان در دفاع از مردم بحرین به ویژه شیخ عیسی قاسم

خبرگزاری فارس: بیانیه نمایندگان در دفاع از مردم بحرین به ویژه شیخ عیسی قاسم

نماینده مردم فلاورجان در مجلس از صدور بیانیه نمایندگان در دفاع از مردم بحرین به ویژه شیخ عیسی قاسم خبر داد.

 حجت‌الاسلام سید ناصر موسوی لارگانی نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، از صدور بیانیه‌ در دفاع از مردم بحرین به ویژه شیخ عیسی قاسم خبر داد.

وی افزود: در حال حاضر بیش از 160 نماینده مجلس در صخن علنی این بیانیه را امضا کرد‌ه‌اند که به علت افزایش امضا این بیانیه روز یکشنبه در صحن علنی قرائت می‌شود. 


برچسب‌ها: آسمانی هامجلسبحرینشیخعیسی

تاريخ : چهار شنبه 3 شهريور 1395 | 13:9 | نویسنده : سعید علوی |
ما باید هوشیار باشیم تا در زمین دشمن بازی نکنیم/ از هر 10 مورد حرکات تروریستی ما فقط 1 مورد را به اطلاع مردم می رسانیم

وزیر اطلاعات با حضور در برنامه تیتر امشب شبکه خبر به تشریح مهمترین اقدامات وزارتخانه متبوع خود در طول فعالیت دولت یازدهم پرداخت.

وی افزود: از هر 10 عملیات علیه تروریست‌ها تنها تعداد اندکی را اطلاع‌رسانی می‌کنیم چرا که آسایش مردم برای ما از همه چیز مهمتر است و نمی خواهیم با این اخبار ذهن مردم را درگیر کنیم. ما بارها به تروریست ها در برنامه های مختلف پیام داده ایم که فکر انجام اقدامات خرابکارانه علیه ایران را از سر بیرون کنند چرا که ایران مانند کشورهای دیگری در آنجا جنایت می کنند نیست. خوشبختانه ما امروز جامعه اطلاعاتی 80 میلیونی داریم و مردم در هر کجا که لازم باشد به ما در وزارتخانه‌ با راه های ارتباطی اطلاعات می دهند که تاکنون این اطلاعات بسیار موثر بوده و ما توانستیم بسیاری از این اقدامات تروریستی را خنثی کنیم.

 


برچسب‌ها: آسمانی هاوزارتاطلاعاتامنیتتروریستها

تاريخ : چهار شنبه 3 شهريور 1395 | 13:6 | نویسنده : سعید علوی |

آن روز در فروشگاه ملخ بزرگ سبزرنگی روی دستم دیدم.نمیدانم از کجا یکدفعه سروکله اش پیدا شده بود .با دیدنش جا خوردم حتی میتوانم بگویم حسابی ترسیدم .آن قدر درشت بود که ناخودآگاه تمام اجزای بدنش را میتوانستی به خاطر بسپاری .هول کردم و با دست دیگرم آن را به زمین انداختم.همان لحظه فروشنده متوجه ملخ و ترس من شد. جلو آمد و پایش را بالای سر ملخ نگه داشت.میخواست آن بیچاره را له کند فقط به خاطر اینکه مشتری اش را ناخواسته ترسانده بود.چشمان ملخ به چشمان من گره خورده بود ،او هم به اندازه من شاید هم بیشتر هول کرده بود .فروشنده نگاهی به من انداخت انگار منتظر اجازه من برای کشتن موجود سبزرنگ باشد ،ولی بعد نگاهش را به ملخ برگرداند و واقعا قصد کشتن او را کرد.دلم خیلی سوخت و داد زدم :نه نکشش گناه داره .چون در آن لحظه واقعا حس کردم او هم جان دارد و جانش برایش شیرین است.

از این اتفاق به ظاهر ساده چند روز گذشت.من به همراه دختر چهار ساله ام از مطب دندانپزشکی خارج شده بودیم .به سر کوچه که رسیدیم دخترم با شوق زیاد به طرف مغازه کوچه روبرویی مطب دوید.در همین لحظه ماشینی از روبرو آمد و چیزی نمانده بود که به دلبند کوچک من بخورد ،اما دستان کوچکش از دستان من رها نشد .انگار فرشته ای دستانش را محکم به دستانم چسبانده باشد و من بی اختیار او را عقب کشیدم.فاصله او با آن ماشین خیلی کم بود نمیدانم چرا یاد آن ملخ سبز و فاصله کم کفش فروشنده با سرش افتادم.دلبندم را در آغوش کشیدم و خدارا شکر کردم.راننده ی هراسان هم که دچار ترس زیادی شده بود ،چشم غره ای کرد و رفت.تمام راه در دل با خدا نجوا میکردم .آیا خدای مهربان به خاطر آن ملخ سبز و رحمی که در دلم به کردم مرا و فرزندم را مورد رحمت قرار داده بود؟

از آن روز جان مخلوقات خدا را بی دلیل نمیگیرم دیگر به خاطر ترسی که از سوسکها دارم با دمپایی لهشان نمیکنم.اجازه میدهم عنکبوت راهش را برود و مورچه ها دنبال غذایشان باشند.حشره هایی که  اشتباهی به منزلم میاییند با یک دستمال لطیف برمیدارم و دوباره به بیرون میبرم.چیزی که دانسته ام این است که خدا همه آنها را دوست دارد.


برچسب‌ها: قصه کوتاهداستانداستان آموزندهملخ

تاريخ : سه شنبه 2 شهريور 1395 | 19:57 | نویسنده : سعید علوی |
 

زنی بد حجاب وارد اتحادیه عرب شد.
گفتند: خجالت نمیکشی جلوی مردها؟
گفت: مگر سید حسن نصرالله اینجاست؟
.
.
.
.
.
.
گفتند: نه. 
گفت: پس خفه! مرد دیگری در بین شما نمیشناسم!!

 


برچسب‌ها: آسمانی هاسیدحسننصراللهسیدعلی

تاريخ : دو شنبه 1 شهريور 1395 | 12:59 | نویسنده : سعید علوی |
 
 
آیت‌الله هادوی تهرانی:
┘◄ شیخ ابراهیم زکزاکی با عشق به امام حسین(ع) تشیّع را در آفریقا توسعه داد.

❤️ برای آزادی و سلامتی این شیعه‌ی علی(ع) دعا کنید ❤️

برچسب‌ها: اسمانی هاامامحسین(ع)شیخزکزاکی

تاريخ : یک شنبه 31 مرداد 1395 | 12:25 | نویسنده : سعید علوی |

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ در اقدامی مشترک از سوی سربازان گمنام امام زمان (عج) و نیروهای جان بر کف قرارگاه نجف سپاه، عناصر متواری داعش شناسایی و دستگیر شدند 

متن اطلاعیه وزارت اطلاعات در خصوص ضربه به تیم تروریستی داعش به شرح زیر است:

به توفیق الهی و عنایت حضرت بقیه الله العظم (عج)، متعاقب ضربه به تیم تروریستی تکفیری در غرب کشور در تاریخ 25و 95/5/26 ، با پیگیری های اطلاعاتی بعمل آمده، سایر عناصر متواری گروه شناسایی و در تاریخ 28 مرداد دستگیر شدند.

همچنین در اقدام مشترک سربازان گمنام امام زمان (عج) و نیروهای جان بر کف قرارگاه نجف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سایر مخفیگاه ها و دپوی گروه شناسایی و مقادیر قابل توجهی کیت و ریموت های الکترونیکی، سلاح کلاشینکف، سلاح M6 آمریکایی، نارنجک، کمربند و جلیقه انفجاری، چاشنی الکتریکی و لوازم ساخت بمب و وسایل مرتبط که برای اقدامات تروریستی در داخل کشور مخفی شده بود کشف و ضبط گردید.

 


برچسب‌ها: آسمانی هاسربازانگمنامداعش

تاريخ : یک شنبه 31 مرداد 1395 | 12:19 | نویسنده : سعید علوی |
.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • مرگ چت