فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.
نیروی هوایی

مرحله اصلی و فاز عملیاتی نهمین رزمایش اقتدار هوایی فداییان حریم ولایت، صبح امروز در منطقه عمومی اصفهان با شرکت هفت پایگاه نیروی هوایی ارتش و با محوریت پایگاه هوایی شهید بابایی آغاز شد.

 


برچسب‌ها: آسمانی هاارتشنهاجارزمایش

تاريخ : دو شنبه 12 آبان 1399 | 11:41 | نویسنده : سعید علوی |

آمارها حاکی از این است که بیش از ۷۰ میلیون امریکایی در انتخابات ریاست جمهوری رأی داده‌اند. این رقم که بیش از

ترامپ در خیال ترور «بایدن رئیس‌جمهور»

 مشارکت پیش از موعد در انتخابات ۲۰۱۶ است، می‌تواند بالاترین میزان مشارکت مردمی به لحاظ درصدی در بیش از یک قرن گذشته را رقم بزند. دموکرات‌ها به دلیل استقبال از رأی‌گیری پستی، برتری چشمگیری در رأی‌گیری پیش از موعد دارند. در مقابل جمهوریخواهان با وجود انتقادهای پیاپی دونالد ترامپ، از این شیوه رأی‌گیری استقبال چندانی نکردند. در چنین شرایطی، رئیس‌جمهور امریکا همچنان به رجزخوانی برای رقیب دموکرات خود ادامه می‌دهد.

 


برچسب‌ها: آسمانی ها امریکاانتخابات

ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 10 آبان 1399 | 13:24 | نویسنده : سعید علوی |

فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: نیروهای مسلح آماده پاسخ دندان شکن به هر گونه ماجرا جویی دشمنان در تمام مرزهای کشور هستند.

نیروهای مسلح آماده پاسخ دندان شکن به هر گونه ماجرا جویی دشمنان هستندامیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در مراسم جشن فارغ التحصیلی دانشجویان افسری ورودی سال ۹۵ دانشگاه هوایی شهید ستاری با تبریک آغاز هفته وحدت گفت: امروز به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و در سایه رهنمود‌های حکیمانه فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی)، نیرو‌های مسلح کشور با وحدت و انسجام آماده حراست از تمامیت ارضی ایران عزیز هستند و خواب راحت را از چشم بد خواهان نظام جمهوری اسلامی ایران ربوده اند.

 


برچسب‌ها: آسمانی هاارتشنهاجاامیرنصیرزاده

ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 10 آبان 1399 | 13:13 | نویسنده : سعید علوی |

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: الحمدلله هیچ خطری مرزهای شمالغرب کشور را تهدید نمی کند و آمادگی بسیار خوبی برای صیانت از مرزها و مردم شریفمان را بدست آورده ایم.

هیچ خطری مرزهای شمالغرب کشور را تهدید نمی کند امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در بازدید از مناطق مرزی جلفا و خداآفرین آذربایجان شرقی، دفاع از حدود و ثغور میهن اسلامی را از مهمترین وظایف ارتش جمهوری اسلامی ایران دانست و تاکید کرد: نیرو‌های جان برکف ارتش در راستای عمل به وظایف ذاتی خود در نقاطی از مرز‌های شمالغرب کشور استقرار پیدا کرده اند و هدف اصلی از استقرار یگان‌های ارتش در مناطق مرزی، حفاظت از حریم‌هایی است که خطوط قرمز ما تعریف شده است.

ه هر دو کشور احترام به قوانین بین المللی، حفظ مرز‌های بین المللی و حل و فصل مشکلات پشت میز‌های مذاکره است.


برچسب‌ها: آسمانی هاارتشنیرویزمینیمرزخداآفرین

ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 10 آبان 1399 | 13:11 | نویسنده : سعید علوی |

 معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی ارتش:۲۸ بیمارستان و مراکز درمانی ثابت نزاجا در خدمت بیماران کرونایی / افزایش۵۲ درصدی تخت‌های بیمارستان‌ها و مراکز درمانی

 معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی ارتش گفت: ۲۸ بیمارستان و مراکز درمانی ثابت نزاجا در خدمت بیماران کرونایی کشور است و افزایش۵۲ درصدی تخت‌های بیمارستان‌ی و مراکز درمانی نزاجا را در این رابطه داریم.
به گزارش روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ علی جهانشاهی با اشاره به خدمات نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران به بیماران کرونایی، گفت: در اجرای فرامین مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، از روزهای اول شیوع ویروس منحوس کرونا در سطح کشور، بیمارستان‌ها و مراکز درمانی ارتش به ویژه  ۲۸بیمارستان و مرکز درمانی نزاجا در جهت خدمت به مردم عزیزمان به ویژه بیماران کرونایی از هیچ کوششی دریغ نکردند.

برچسب‌ها: آسمانی هاارتشنیرویزمینیکرونا

ادامه مطلب
تاريخ : چهار شنبه 7 آبان 1399 | 12:39 | نویسنده : سعید علوی |

 گروهک منافقین یکی از گروهک هایی بود که خیانت های بسیاری را علیه کشورمان انجام داد. مهم ترین این خیانت ها انفجار دفتر نخست وزیری،  انفجار دفتر حزب جمهوری اسلامی، ترور مردم انقلابی و بی گناه در کوچه و خیابان و بسیاری دیگر را شامل می شود. البته آن ها  در جنگ تحمیلی نیز به سوی دشمن بعثی رفتند و در چند عملیات که مهم ترین آن عملیات فروغ جاویدان بود علیه کشورشان جنگیدند  و سعی داشتند تا به عنوان مزدوران صدام تا تهران پیشروی کنند. اما رزمندگان کشورمان در مقابل آن ها ایستادگی کردند و توطئه آن ها درنطفه خفه  شد.

منافقین کدام خلبان ایرانی را خفه کردند و به شهادت رساندند؟

یکی دیگر از خیانت های منافقین که شاید کمتر به آن پرداخته شده باشد، حضور به عنوان ستون پنجم و ارائه خدمات اطلاعاتی به رژیم بعث بود. اما دیگر موردی که از خیانت های منافقین است و کمتر به آن پرداخته شده است به شهادت رساندن یکی از خلبانان نیروی هوایی ارتش است. در این گزارش می خواهیم تا شهید مذکور را معرفی کنیم.ادامه مطلب 


برچسب‌ها: آسمانی ها,منافقین,ترور,خلبان,نهاجا

تاريخ : چهار شنبه 7 آبان 1399 | 12:35 | نویسنده : سعید علوی |

ارتش جمهوری اسلامی ایران در پی اقدام سخیف نشریه شارلی ابدو در اهانت به ساحت رسول اکرم (ص) و حمایت رئیس جمهور فرانسه از این اقدام بیانیه‌ای صادر کرد.

بیانیه ارتش در محکومیت مواضع اسلام‌ستیزانه رئیس‌جمهور فرانسه‌ارتش جمهوری اسلامی ایران در پی اقدام موهن و سخیف نشریه شارلی ابدو در اهانت به ساحت مقدس رسول اکرم (ص) و حمایت رئیس جمهور فرانسه از این اقدام اسلام ستیزانه بیانیه‌ای صادر کرد.

متن پیام بدین شرح است؛:

بسم‏الله الرحمن الرحیم

«یریدون لیطفؤا نورالله بافواههم والله متم نوره و لو کره الکافرون» (صف/۸)

اقدام موهن و سخیف نشریه شارلی ابدو که مورد حمایت رئیس جمهور فرانسه نیز واقع شده بار دیگر اسلام ستیزی مدعیان دروغین آزادی بیان را آشکار ساخت و باعث شد تا ساحت مقدس اشرف مخلوقات و رحمت للعالمین حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی صلی‌الله علیه و آله و سلم مورد توهین چند باره قرار گیرد و قلوب قریب دو میلیارد مسلمان را جریحه‌دار نماید. مدعیان حقوق بشر که حرکت انفرادی یک دانش‌آموز فرانسوی علیه معلم خویش را به کلیت اسلام ربط داده و آن را بهانه‌ای برای تاختن به گُل سرسبد هستی قرار داده‌اند، اما جریحه‌دار شدن پی‌درپی قلوب صد‌ها میلیون انسان آزادیخواه و مسلمان جهان را آزادی بیان تلقی کرده و آن را حمایت از ارزش‌های سکولاریسم می‌دانند.

جاهلیت مدرن غربی سعی دارد تا با این اقدامات موهن جلوی بیدار شدن قلوب خفته ملت‌های خویش را گرفته و پنبه در گوش وجدان‌های بیدار بشری کرده و با توهین به مقدسات کامل‌ترین دین‌ها، مانع از گرایش فطرت‌های آگاه و بیدار به صراط مستقیم شود و همچنان اصرار دارد تا پیروان ابوسفیان‌های زمان بر صراط مغضوبان و گمراهان باقی بمانند. اما خدای متعال اراده کرده تا دین خویش را بر همه عالم و ادیان باطل مسلط گرداند هرچند که عده‌ای نادان بخواهند که نور ازلی و ابدی خالق هستی را با دهان خویش خاموش کرده و مانع از گسترش آن شوند. این اقدامات و توهین‌ها در حالی صورت می‌گیرد که تمدن نوین اسلامی می‌رود تا مرز‌های معنویت و قلوب انسان‌های آزادیخواه جهان را درنوردد و اسلام ستیزی عامدانه و هدف‌دار ابولهب‏‌های زمان نیز کاری از پیش نخواهد برد و در نهایت این دستان توهین کنندگان به ساحت خاتم رسولان است که بریده خواهد شد و کاغذ‌های نشریات و انسان‏های توهین کننده هیزم آتشی خواهند شد که بانیان و حامیان اقدامات سخیف اخیر در آن خواهند سوخت.

ارتش جمهوری اسلامی ایران ضمن محکوم کردن این اقدامات سخیف و موهن، آن را نشانه‌ای از دست و پا زدن‌های غرب رو به اضمحلال و صهیونیسم رو به فروپاشی دانسته و هم پای دیگر آزادیخواهان جهان و مردم رشید و مسلمان ایران انزجار خود را از اقدام اخیر نشریه شارلی ابدو و حمایت رئیس جمهور فرانسه از آن اعلام می‌دارد و از مسلمانان جهان می‌خواهد تا در برابر جنایتکاران مستکبر عالم هم‏صدا و متحد شده تا سیل خروشان اتحادشان بنیان هر اسلام ستیزی را از بیخ و بُن برکَنَد و چهره واقعی دشمنان اسلام ناب محمدی (ص) را به شیفتگان آن‌ها نمایان سازد.


برچسب‌ها: آسمانی ها,ارتش,پیامبر,اسلام,فرانسه

تاريخ : چهار شنبه 7 آبان 1399 | 12:29 | نویسنده : سعید علوی |

سرلشکر موسوی گفت: احترام به تمامیت ارضی و مرزهای رسمی بین المللی از اصول ماست و با تغییر آنها صد در صد مخالفیم.

احترام به مرزهای رسمی بین المللی از اصول ماستامیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران و فرمانده قرارگاه پدافند هوایی در بازدید و بررسی وضعیت آمادگی پدافند هوایی، با تأکید بر حفظ امنیت مردم به ویژه مرزنشینان گفت: یگان‌های پدافند هوایی در منطقه شمالغرب تقویت شده و در صورت نیاز اضافه هم خواهند شد، آرامش مردم برای ما دارای اهمیت ویژه است.

امیر سرلشکر موسوی تأکید کرد: احترام به تمامیت ارضی کشور‌ها و حفظ مرز‌های رسمی بین المللی از اصول شناخته شده ماست و تغییر در آن‌ها را تحمل نخواهیم کرد و با آن مخالفت داشته و داریم.

وی در مورد حضور عناصر تکفیری گفت: تروریست‌های تکفیری، داعش و صهیونیست ها، عناصری مطرود در همه عالم هستند و حضور آن‌ها در هر کجا باعث ایجاد تنفر و نا امنی است. نیرو‌های ما همانطور که بار‌ها اثبات کرده اند با حضور این عناصر در نزدیکی مرز‌های خود با شدّت و بی اغماض برخورد خواهند کرد.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی دستوراتی جهت تقویت یگان‌های پدافند هوایی در منطقه به نیرو‌های پدافند ارتش و سپاه و نیروی هوایی ارتش صادر کرد.


برچسب‌ها: آسمانی هاارتشامیرموسوی

تاريخ : چهار شنبه 7 آبان 1399 | 12:22 | نویسنده : سعید علوی |

 
 فرمانده قرارگاه منطقه ای شمالغرب نزاجا درجلسه هماهنگی فرماندهان یگانهای تابعه قرارگاه منطقه ای شمالغرب گفت: ارتش مایه دلگرمی و پشتیبان ملت ایران در شرایط سخت و بحرانی است و همه فرماندهان باید این باور را حفظ و تقویت کنند.
به گزارش روابط عمومی نیروی زمینی ارتش، امیر سرتیپ دوم علی حاجیلو در جمع فرماندهان یگان های شمالغرب خاطر نشان کرد: بحمدلله بیماری کرونا در پادگان‌های نیروی زمینی ارتش تحت کنترل بوده وهیچگونه همه گیری در داخل پادگانهای نزاجا نداشته‌ایم.
وی افزود: فرماندهان همچنان باید آمادگی کامل خود را برای مقابله با ویروس کرونا در فصل پائیز و ایمن سازی پادگان‌ها در این فصل را  داشته باشند.
فرمانده قرارگاه منطقه ای شمالغرب نزاجا تاکید کرد: ارتش همواره مایه دلگرمی و پشتیبان ملت ایران در شرایط سخت و بحرانی است و همه فرماندهان باید این باور را حفظ و تقویت کنند.
امیر سرتیپ دوم علی حاجیلو با اشاره به فضاسازی های دشمنان در فضای مجازی برای کشور گفت: ما باید هوشیاری لازم را برای مقابله با اقدامات فریبکارانه و ناجوانمردانه کشورها و گروه های معاند در فضای مجازی داشته باشیم

برچسب‌ها: اسمانی ها,ارتش,پشتیبان,ملت

تاريخ : شنبه 21 تير 1399 | 11:8 | نویسنده : سعید علوی |
سرهنگ جانباز علی قمری به لقاءالله پیوست
 

سرهنگ جانباز «علی قمری» فرمانده گردان دژ خرمشهر در دوران دفاع مقدس بر اثر بیماری درگذشت

به گزارش حوزه دفاعی و سیاسی امنیتی میثاق نیوز به نقل از روابط عمومی ارتش، سرهنگ جانباز «علی قمری» از جمله دلاورمردان آزادسازی خرمشهر شب گذشته بر اثر بیماری به جمع همرزمان شهیدش پیوست.
سرهنگ «علی قمری» که دوره‌های آموزشی نظامی از جمله تکاوری، کوهستان، رنجر، چترباز، چریک، گریلا، جنگ‌های نامنظم را در بالاترین سطح حرفه‌ای گذرانده بود، به عنوان استادی مجرب به هزاران نفر از نیروهای جوان و انقلابی آموزش‌های نظامی را ارائه داد.
همچنین وی دارای افتخاراتی همچون سالها خدمت صادقانه در ارتش، ۹۸ ماه خدمت در جبهه، حضور در عملیات‌های مختلف و مجروحیت و جانبازی بود.


برچسب‌ها: اسمانی ها,ارتش,ازادسازی,خرمشهر,سرهنگ,علی,قمری

تاريخ : شنبه 21 تير 1399 | 11:4 | نویسنده : سعید علوی |
برادرزاده ترامپ: عمویم خودشیفته‌ای دیوانه است

برادرزاده ترامپ: عمویم خودشیفته‌ای دیوانه است


به گزارش گروه بین‌الملل میثاق نیوز به نقل از شبکه تلویزیونی ام اس ان بی سی، از داستانی که دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا، از زندگی خود نقل کرده است اینگونه برمی‌آید که او «اَبَرمردی خودساخته» و از همه‌ دیگر شهروندان آمریکایی باهوش‌تر و درس خوان‌تر است و تحصیلات عالی بهتری دارد، اما در کتابی که به تازگی برادرزاده‌ او نوشته، آمده است «هر آنچه تاکنون هواداران پر و پاقرص دونالد ترامپ در ستاد وی نقل می‌کردند به کنار؛ او فردی متقلب است.» 

مری ال ترامپ، برادرزاده‌ رئیس جمهور آمریکا، دارای مدرک دکترا در رشته روانشناسی بالینی است. او در کتابی با عنوان «خیلی زیاد و هرگز کافی نیست» می‌نویسد: «خانواده‌ی من خطرناک‌ترین انسان روی زمین را پدید آورد». مری ترامپ افزود: «من با خودشیفته نامیدن دونالد ترامپ، هیچ مشکلی ندارم – او از ۹ معیاری که در کتابچه‌ آماری و تشخیصی اختلالات ذهنی (برای انسان خودشیفته) بیان شده کلیه‌ی معیار‌ها را داراست. اما برچسب خودشیفته (برای دونالد ترامپ) خیلی ناچیز است.»


برچسب‌ها: اسمانی هاامریکابرادرزادهترامپ

ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 19 تير 1399 | 18:51 | نویسنده : سعید علوی |
ایران هرگز از هیچ تلاشی برای حمایت از ملت مظلوم فلسطین فروگذار نخواهد کرد
 

ایران هرگز از هیچ تلاشی برای حمایت از ملت مظلوم فلسطین فروگذار نخواهد کرد


به گزارش گروه سیاسی میثاق نیوز، شبکه المیادین محتوای پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی خطاب به رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس را منتشر کرد.

حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب در این پیام خطاب به هنیه خاطرنشان کردند: جمهوری اسلامی ایران به حکم وظیفه دینی و انسانی خود هرگز از هیچ تلاشی برای حمایت از ملت مظلوم فلسطین در راستای بازپس گیری حقوق خود و دفع شر رژیم صهیونیستی فروگذار نخواهد کرد.


برچسب‌ها: اسمانی ها,رهبری,فلسطین,جنبش,حماس

تاريخ : سه شنبه 17 تير 1399 | 8:55 | نویسنده : سعید علوی |
.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • مرگ چت