فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.
به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری شبکۀ العالم، فعال افشاگر عربستانی در جدید‌ترین اظهاراتش در توییتر تأکید کرد وزیردفاع و جانشین ولیعهد سعودی از ماجرای کودتا در ترکیه خبر داشت.  
«مجتهد،» که به دلیل افشای مسائل پشت پرده خاندان حاکم در عربستان شهرت و هواداران بسیاری را در عربستان کسب کرده، در توییتر خود نوشت: نقش رسمی عربستان در کودتای ترکیه آشکار نشده است، ولی نشانه‌هایی وجود دارد که «محمد بن سلمان،» جانشین ولیعهد، به دلیل ارتباط با «بن زاید» از کودتا اطلاع داشت.  
مجتهد افزود: بن سلمان به دلیل وفاداری به بن زاید، از نام پادشاه در روابطش با ترکیه استفاده می‌کند تا آنان (مسؤولان ترکیه) را در مقابل وعده‌های مالی خوب قانع کند که هرگونه اطلاعات درخصوص نقش امارات (در کودتا) را مخفی کنند.  
مجتهد گفت: متاسفانه نشانه‌هایی وجود دارد که مسؤولان ترکیه آماده هستند درخواست عربستان برای سرپوش گذاشتن بر نقش بن زاید را بپذیرند، این درحالی است که پول وعده داده شده فقط در حد یک وعدۀ شفاهی است.  
مجتهد اظهار داشت: «سرویس اطلاعاتی وابسته به اردوغان از همکاری بن سلمان و بن زاید اطلاع دارد، ولی اسلامگرایان سعودی حزب عدالت و توسعه را قانع کرده‌اند که به اقدامات عربستان نگاه مثبت داشته باشند.»

ملاحظات: بنده در اولین روز بعد از کودتا، به نقش عربستان در این جریان اشاره کرده بودم و شک نداشتم، چون به خلق وخوی آل سعود در اینگونه ماجراها آشنایی پیدا کرده بودم. 


برچسب‌ها: آسمانی هاکودتاترکیهخاندانسعودی

تاريخ : سه شنبه 29 تير 1395 | 18:57 | نویسنده : سعید علوی |

 

همزمان با پهلوگیری ناوگروه چهل و یکم،ناوگروه چهل و دوم نیروی دریایی ارتش به منظور تامین امنیت خطوط مواصلاتی و کشتیرانی به آب های آزاد و بین المللی اعزام خواهد شد.

 به گزارش روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران به نقل از نیروی دریایی آجا، ناوگروه چهل و یکم نیروی دریایی ارتش متشکل از ناوشکن جمهوری اسلامی ایران البرز و ناو پشتیبانی رزمی لاوان پس از 48 روز دریانوردی صبح روز دوشنبه در اسکله منطقه یکم امامت این نیرو پهلو می گیرد.

بر اساس این گزارش،این ناوگروه در طول مدت حضور در آب های آزاد و بین المللی توانسته است بیش از 5130 مایل دریایی دریانوردی کرده و 46 فروند شناور های تجاری و نفتکش کشورمان را تا رسیدن به مسیر امن اسکورت کند.

گفتنی است همزمان با پهلوگیری ناوگروه چهل و یکم،ناوگروه چهل و دوم نیروی دریایی ارتش به منظور تامین امنیت خطوط مواصلاتی و کشتیرانی به آب های آزاد و بین المللی اعزام خواهد شد.


برچسب‌ها: آسمانی هاارتشنداجاناوگروه41

تاريخ : یک شنبه 27 تير 1395 | 17:8 | نویسنده : سعید علوی |

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم، ضاحی خلفان که از نزدیکان محمد بن زاید ولی‌عهد ابوظبی است و به تنهایی به جای تمامی سردمداران "کم‌حرف" امارات درباره هر چیز اظهارنظر می کند، پس از کودتای ناکام ترکیه، در توییتر نوشت: "آنچه در ترکیه رخ داد، به نظر ساختگی و از پیش طراحی شده است تا برای اردوغان فرصتی به منظور آشتی با همتای سوری‌اش فراهم شود و به بهانه ایجاد امنیت در ترکیه و رفع خصومت با همسایگان، از اسد صلح و آشتی "التماس" کند.
به عقیده خلفان، "اردوغان از زمانی که نیت خود برای آشتی با ایران و اسد را آشکار کرد و از پوتین عذر خواست و به دشمنی با مصر ادامه داد، اعتبار خود را از دست داده است".
وی افزود: اردوغان چه پیروز شود و چه ببازد، برای اعراب در حد شخصیتی است که فقط به منافع خودش فکر می کند، حتی اگر این کار به بهای تهدید امنیت ملی کشورهای عربی تمام شود. عرب ها نباید به اردوغانِ دمدمی مزاج امید ببندند، چرا که او فقط به منافع حزب خود می اندیشد، نه منافع اعراب.


برچسب‌ها: آسمانی هاترکیهکودتاضاحیخلفان

تاريخ : یک شنبه 27 تير 1395 | 17:4 | نویسنده : سعید علوی |
تاريخ : جمعه 25 تير 1395 | 15:36 | نویسنده : سعید علوی |

 

 

خبرگزاری فارس: بخاطر سیاه‌پوست بودنم با حس ترس بزرگ شدم

رئیس جمهوری آمریکا اذعان کرد بدلیل اینکه سیاه‌پوست است با حس ترس بزرگ شده و نژادپرستی را تجربه کرده است.

 به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «باراک اوباما» رئیس جمهور آمریکا در اظهاراتی بی‌سابقه اعتراف کرد که اون نیز بعنوان یک سیاه‌پوست با احساس ترس و وحشت بزرگ شده است.

اوباما طی اظهاراتی در واشنگتن در جمع خانواده‌ها و اقوام قربانیان سیاه‌پوست تیراندازی‌های پلیس، ضمن صحبت از تجربیات شخصی‌اش از نژادپرستی گفت: زمانی که دوران کودکی‌اش را در هاوایی سپری می‌کرده زن همسایه‌شان از سوار شدن به آسانسور همراه او اجتناب کرده زیرا می‌ترسید.

به نوشته «ایونینگ نیوز» رئیس جمهور آمریکا با بیان اینکه حس ترس از سیاه‌پوست بودن، همچنان که بزرگتر می‌شد با او همراه بود، افزود: «وقتی این مسئله را درک می‌کنید که هنگام راه رفتن در خیابان، درهای کنار شما قفل می‌شوند.»

اوباما در انتقاد از اقدامات نژادپرستانه پلیس علیه سیاه‌پوستان گفت: نمی‌خواهم نسل جوانان با این طرز تفکر رشد کنند که نمی‌توانند به پلیس اطمینان داشته باشند. یا اینکه برعکس، پلیس‌ها نه تنها از طرف جنایتکاران در خطر باشند بلکه بی‌اعتمادی جامعه به خود را نیز ببینند


برچسب‌ها: آسمانی هاآمریکااوبامانژادپرستی

تاريخ : جمعه 25 تير 1395 | 15:32 | نویسنده : سعید علوی |

خبرگزاری فارس: ما دیر خشمگین می‌شویم ولی اگر خشمگین شدیم آثاری از آل سعود روی زمین باقی نخواهیم گذاشت/ اسناد مسئولیت عربستان در ترورهای منافقین را جمع‌آوری کرده‌ایم

محسن رضایی عنوان کرد: پیام ما به آل سعود از امروز این است که ما دیر خشمگین می‌شویم ولی اگر خشمگین شدیم آثاری از آل سعود روی زمین باقی نخواهیم گذاشت.

 به گزارش خبرنگار گروه فضای مجازی خبرگزاری فارس، محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام نوشت: ترکی الفیصل، شاهزاده سعودی و رئیس سابق دستگاه اطلاعاتی عربستان در کنفرانس منافقین در پاریس حضور یافت و از آن‌ها خواست که ترورها را در ایران شروع کنند حمایت رسمی عربستان از منافقین نشان داد که تمامی ترورهایی که این گروهک در سال‌های اخیر انجام داده با حمایت عربستان بوده است.

ماهها پیش مقامات عربستان همین جلسات را با دمکرات و کومله و پژاک در اربیل عراق گذاشتند و تاکنون چند ترور در منطقه کردستان ایران صورت گرفته است.

پیام ما به آل سعود از امروز این است که ما دیر خشمگین می‌شویم ولی اگر خشمگین شدیم آثاری از آل سعود روی زمین باقی نخواهیم گذاشت دولت عربستان را مسئول ترورهای منافقین و ضدانقلاب می‌دانیم و اسناد آن را جمع‌آوری کرده‌ایم


برچسب‌ها: آسمانی هامحسنرضاییعربستانمنافقینترکیالفیصل

تاريخ : دو شنبه 21 تير 1395 | 17:28 | نویسنده : سعید علوی |

امیر سرلشکر حسین حسنی سعدی با حکم فرمانده معظم کل قوا به عنوان جانشین قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا(ص) منصوب شد.

وی پیش تر معاون هماهنگ کننده ستادکل نیروهای مسلح بود.

شایان ذکر است هفته قبل سردار سرلشکر غلامعلی رشید با حکم حضرت آیت الله العظمی خامنه ای، رهبر معظم انقلاب به فرماندهی قرارگاه خاتم الانبیا(ص) منصوب شده بود.


برچسب‌ها: آسمانی هاامیرسرلشگرحسنیسعدی

تاريخ : دو شنبه 21 تير 1395 | 17:24 | نویسنده : سعید علوی |
 
شیعه اگر معنی سیاست را فهمیده باشد آب خوردنش هم سیاسی است آنجا که بعد از خوردن آب میگوید: سلام بر حسین، لعنت بر یزید

و قیام امام حسین را نه برای آب نه برای حکومت، بلکه برای شعار هیهات من الذله سیاسی میداند 
شیعه هر کجا باشد فرقی نمیکند مهم این است که شیعه بماند
انی سلم لمن سالمکم و حرب لمن حاربکم وولی لمن والاکم و عدو لمن عاداکم

چقدر نفهمی است اینکه کسی بگوید حسین را سیاسی نکنید

 


برچسب‌ها: آسمانی هاانگلیستشیع

تاريخ : دو شنبه 21 تير 1395 | 17:21 | نویسنده : سعید علوی |
 
عکس نوشته های جدید در مورد عید فطر 95,متن تبریک عید فطر با عکس,متن عید فطر با عکس تبریک,اس ام اس تبریک عید فطر 95,تبریک عید فطر,پیام تبریک عید فطر 95,پیامک روز عید فطر,کارت پستال عید فطر مبارک,تصاویر تبریک عید سعید فطر

هرچند که من گناهکارم یا رب
بر رحمت تو امیدوارم یا رب
بر وسعت عفوت چه نگاه اندازم
بر کرده خود نظر ندارم یا رب
عید سعید فطر مبارک


برچسب‌ها: آسمانی هاعیدفطر

تاريخ : دو شنبه 14 تير 1395 | 23:6 | نویسنده : سعید علوی |

نیویورک‌تایمز:

فقط داعش و القاعده عامل حملات تروریستی نیستند/ عربستان هم در حال آموزش تروریسم در مناطق مختلف جهان است

خبرگزاری فارس: فقط داعش و القاعده عامل حملات تروریستی نیستند/ عربستان هم در حال آموزش تروریسم در مناطق مختلف جهان است

روزنامه آمریکایی نیویورک‌تایمز در گزارشی نوشت که عربستان با پول‌های هنگفت به دنبال پرورش افکار وهابیت در کشورهای صلح‌طلبی چون کوزوو است و تروریست‌ها را در این کشورها پرورش می‌دهد.

 به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، روزنامه آمریکایی «نیویورک‌تایمز» به فعالیت‌های عربستان در حمایت از تروریست‌ها در کشورهای صلح‌آمیز همچون «کوزوو» اشاره کرد و نوشت، هر زمان که یک حمله تروریستی توسط گروههای افراطی رخ می‌دهد ما به دنبال دشمنانی چون «داعش» و «القاعده» هستیم ولی شاید بهتر باشد که نگاهی هم به دوستان خود همچون «عربستان سعودی» بیاندازیم.

این گزارش با این مقدمه ادامه داد، برای چندین دهه، عربستان سعودی بدون هرگونه واهمه‌ای،  بودجه وهابیت را در سراسر جهان تأمین و آن را به شیوه‌ای تقویت می‌کند که تروریست‌ها را در جهان پرورش می‌دهد.

نیویورک‌تایمز ادامه داد، کوزوو و آلبانی نمونه‌هایی از اعتدال و تساهل مذهبی هستند و همانطور که مجسمه کلینتون تصدیق می‌کند، مردم کوزوو به آمریکا و انگلیس برای جلوگیری از یک نسل‌کشی احتمالی توسط صرب‌ها در سال 1999، احترام می‌گذارند.


برچسب‌ها: آسمانی هاعربستانداعشتروریسم

تاريخ : دو شنبه 14 تير 1395 | 23:1 | نویسنده : سعید علوی |

 

امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی، فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) در بازدید از گروه پدافند هوایی تازه تأسیس ارومیه گفت: با وجود جوانان مومن، دشمن جرأت تهدید این آب خاک را نخواهد داشت.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) در این بازدید ضمن حضور در محفل انس با قرآن و تقدیر از سربازان این منطقه پدافندی، سربازان را سرمایه‌های آینده این کشور دانست و اظهار داشت: به یاری خداوند با وجود چنین جوانان مومنی، دشمن جرأت تهدید این آب خاک را نخواهد داشت.

امیر سرتیپ اسماعیلی ضمن ارزیابی آمادگی رزمی گروه پدافند هوایی ارومیه گفت: مردم ولایت‌مدار ایران بدانند که سربازان آنان در جبهه‌های مختلف مشغول کار و وظیفه شبانه روزی خود هستند و وظیفه خطیر خود در پوشش فضای کشور و حفاظت از آسمان ایران را به انجام می‌رسانند.


برچسب‌ها: آسمانی هاارتشپدافندارومیه

تاريخ : دو شنبه 14 تير 1395 | 22:55 | نویسنده : سعید علوی |

سردار نقدی:

برداشت‌های نجومی مصداق اختلاس است/ برگرداندن پول به بیت المال کافی نیست عاملان باید مجازات شوند

خبرگزاری فارس: برداشت‌های نجومی مصداق اختلاس است/ برگرداندن پول به بیت المال کافی نیست عاملان باید مجازات شوند

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: در سال‌های قبل اگر با پرونده شهرداران فاسد تهران برخورد قاطع می‌شد جرأت چنین مفاسدی(حقوق‌های نجومی) بوجود نمی‌آمد، آن پرونده ها هم باید زنده شود و رسیدگی شود.

 

به گزارش خبرگزاری فارس، سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین، نسبت به موضوع پرداخت های نجومی از حساب بیت المال موضع گیری کرد و گفت: آنچه تحت عنوان حقوق های نجومی این روزها در رسانه‌ها مطرح شده یک اصطلاح غلط است که باید اصلاح شود.

نقدی افزود: کاربرد واژه حقوق برای این اقدام غلط است این برداشت‌ها غیرقانونی است و مصداق اختلاس است. متاسفانه هنوز بعضی‌ها در مورد ضرورت یا عدم ضرورت بازگشت این ارقام به بیت المال صحبت می کنند درحالی که صرف بازگرداندن این پولها به بیت المال هم کافی نیست. بلکه اقدام کنندگان باید به اتهام اختلاس محاکمه و جریمه های آن را بپردازند و مجازات هم بشوند.


برچسب‌ها: آسمانی هاسردارنقدیبیت المال

تاريخ : یک شنبه 13 تير 1395 | 18:54 | نویسنده : سعید علوی |
.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • مرگ چت