فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.
نخست وزیر رژِیم اشغالگر قدس در سخنانی غیر منتظره رمز آنچه را که وی "قدرت و عظمت اسرائیل"، نامید، افشا کرد.
به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم، نخست وزیر رژیم صهیونیستی به تهدید مردم کشورهای عربی پرداخته و از شیعیان به عنوان بزرگترین دشمن صهیونیست ها یاد کرد که با همراهی و همکاری سران کشورهای عرب و کمک داعش باید سرکوب شوند.

او با بیان اینکه قطر، امارات، عربستان، اردن، مصر و برخی دیگر از کشورهای عربی در راستای سیاست های اسرائیل حرکت می کنند، از این کشورها قدردانی کرد. بر این اساس حمایت های گسترده سران کشورهای عربی رمز قدرت رژیم صهیونیستی است.

برچسب‌ها: آسمانی هارژیمصهیونیستیعربستان

تاريخ : سه شنبه 18 اسفند 1394 | 20:22 | نویسنده : سعید علوی |
 
 
▓▒▒░ نـلــرزد دل مـــا
█▓▒▒░ ز تهــدیـد و تـحــــریـم !
██▓▒▒░ ره مـــا حمـاســه ســت
███▓▒▒░ نـه ســـازش ، نـه تـســـلـیـــم !! . . .

برچسب‌ها: آسمانی هاحزباللهرهبری

تاريخ : سه شنبه 18 اسفند 1394 | 20:18 | نویسنده : سعید علوی |
افسران - امیر سرتیپ جانبار غضنفر آذر فر

امیر سرتیپ جانباز غضنفر آذرفر، فرمانده لشگر64 ارومیه ارتش در عملیات کربلای 7 درمنطقه حاج عمران.

جزئیات بیشتر در http://yaftenews.ir/

 


برچسب‌ها: آسمانی هاارتشامیرآذرفرکربلای7

تاريخ : شنبه 15 اسفند 1394 | 18:47 | نویسنده : سعید علوی |

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم:

تروریست‌ خواندن حزب‌الله حمایت از تروریسم کور داعش است/ حزب‌الله با هجمه‌های دشمنان هرگز پرچم مقاومت را بر زمین نمی‌گذارد

خبرگزاری فارس: تروریست‌ خواندن حزب‌الله حمایت از تروریسم کور داعش است/ حزب‌الله با هجمه‌های دشمنان هرگز پرچم مقاومت را بر زمین نمی‌گذارد

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در پی تروریست خواندن حزب‌الله لبنان از سوی شورای همکاری خلیج فارس با صدور اطلاعیه‌ای حمایت خود را از حزب‌الله قهرمان به ویژه سید مجاهدان، سیدحسن نصرالله اعلام کرد.

 

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در اطلاعیه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم آمده است: اقدام نابخردانه و فتنه‌گرانه شورای همکاری خلیج فارس در معرفی حزب‌الله لبنان به عنوان گروه تروریستی‌، گامی دیگر از طرف جریانات ارتجاعی و متحجر و برخی کشور‌های عربی در مواجهه با جریان مقاومت و حمایت از تروریسم کور داعش و حرکت‌های تکفیری است. دستان خون‌‌آلود آل سعود و حامیان داعش در پیوند‌ی آشکار با استکبار و صهیونیسم به دنبال فرافکنی از جنایات گسترده خود علیه مظلومان یمنی، فلسطینی، عراقی، سوری و لبنانی است.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: اکنون که تشت رسوایی مرتجعین منطقه در آشوب و فتنه‌انگیزی در سوریه، عراق، یمن و دیگر محورهای مقاومت به صدا در آمده است بی‌شک این حرکت کمکی به آبروی نداشته این کشورها به خصوص دولت سعودی نخواهد کرد.

پیروزی‌های اخیر محور مقاومت نوید پیروزی نهایی اسلام عقلانی بر تکفیر و وحشی‌گری تروریست‌های دست پرورده این حکام را می‌دهد. حزب‌الله امروز خار چشم اسرائیل و امید مردم مستضعف و رنج کشیده لبنان و فلسطین است. حماسه آفرینی‌های حزب‌الله ثابت کرد که اسرائیل بیت عنکبوت است و سست‌تر از آن است که بقایی برای خود تصور کند.

هجمه‌های سیاسی، تبلیغاتی و نظامی علیه حزب الله هرگز پرچم مقاومت را بر زمین نخواهد گذاشت و «فَإِنَّ حِزْبَ اللّهِ هُمُ الْغَالِبُونَ» وعده حقی است برای مقاومت و ایستادگی رزمندگان سلحشور جبهه مبارزه با اسرائیل.

در این اطلاعیه تصریح شده است: از کشورهای اسلامی و عربی انتظار می‌رود پشتیبان و حامی جریانی باشند که عزت و اقتدار مسلمین را رقم‌زده و پوشالی و توخالی بودن رژیم صهیونیستی را آشکار کرده است و همراه ملت‌های خود یاری‌گر مقاومت باشند نه آنکه گام در مسیری گذارند که خوشحالی و رضایت استکبار را در پی داشته باشد.

در این اطلاعیه آمده است: دولت، ملت و علمای شیعه، سنی و مسیحی دروزی در لبنان که تاکنون حامی فرزندان خود در حزب‌الله بوده‌اند بار دیگر نشان دهند که حمایت از حزب‌الله را حمایت از عزت، امنیت و آرامش لبنان می‌دانند و پاسخ محکمی به این اقدام موهن برخی کشور‌های دست نشانده بدهند.

در پایان این اطلاعیه تاکید شده است: جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ضمن محکوم کردن اقدام شورای همکاری خلیج فارس و نیز خونریزی‌ها و فتنه‌انگیزی‌ها در منطقه، حمایت خود را از حزب الله قهرمان به ویژه سید مجاهدان، سید حسن نصرالله اعلام می‌دارد و از خداوند متعال عزت و سربلندی رزمندگان مقاومت را خواستار است.


برچسب‌ها: آسمانی هاحزباللهلبنانعربستانتروریست

تاريخ : شنبه 15 اسفند 1394 | 18:41 | نویسنده : سعید علوی |
تاريخ : شنبه 15 اسفند 1394 | 18:39 | نویسنده : سعید علوی |
"تانک کرار"؛ دست بلند نزاجا در عملیات زمینی خواهد بود.


برچسب‌ها: آسمانی هاتانککرارارتش

تاريخ : پنج شنبه 13 اسفند 1394 | 21:50 | نویسنده : سعید علوی |

حرف مردم مانند موج دریاست، اگر در مقابلش بایستی، خسته ات میکند

و اگر با آن همراهی کنی، غرقت می کند. 

قرار نیست که همۀ آدمها شما را درک کنند و این اشکالی ندارد.

آنها حق دارند نظر دهند و شما کاملا حق دارید آنرا نادیده بگیرید.


برچسب‌ها: آسمانی هامطالبزیبا

تاريخ : چهار شنبه 12 اسفند 1394 | 21:41 | نویسنده : سعید علوی |

رئیس آژانس اطلاعات دفاعی آمریکا:

برنامه موشکی ایران در دوران تحریم‌ها پیشرفت کرد/نشانه‌هایی از کند شدن این پیشرفت دیده نمی‌شود

خبرگزاری فارس: برنامه موشکی ایران در دوران تحریم‌ها پیشرفت کرد/نشانه‌هایی از کند شدن این پیشرفت دیده نمی‌شود

مقام‌های ارشد پنتاگون در نشستی در کمیته نیروهای مسلح مجلس نمایندگان گفتند که تحریم‌ها مانعی در برنامه موشکی ایران ایجاد نکرده است.

 

به گزارش گروه مانیتورینگ بین‌الملل خبرگزاری فارس، کمیته نیروهای مسلح مجلس نمایندگان آمریکا روز چهارشنبه نشستی با موضوع تهدیدهای جهانی با حضور دو مقام ارشد پنتاگون برگزار کرد. 

ژنرال «وینسنت استوارات»، مدیر آژانس اطلاعات دفاعی آمریکا (بخش جاسوسی پنتاگون)  و سرلشکر «جیمز مارس»، مدیر بخش اطلاعات نیروی هوایی آمریکا از حاضران در این نشست بودند. 

«استورات» در بخشی از این نشست مدعی شد رفع تحریم‌ها منجر خواهد شد ایران از روسیه، تسلیحات پیشرفته بخرد. 

او گفت: «من کاملاً انتظار دارم که ایران بخشی از منابعش را برای ادامه مدرن‌سازی نیروهای نظامی خود صرف کند.»

این ژنرال آمریکایی اضافه کرد: «تحریم‌ها نتوانسته‌اند در برابر ایران برای توسعه پیشرفته‌ترین توانمندی موشکی بالیستیک، مانع ایجاد کنند.»

وی تصریح کرد ایران دقت موشک‌های خود و توانمندی‌های خود در این زمینه را افزایش داده است و نشانه‌هایی مبنی بر تغییر این خط سیر مشاهده نمی‌شود.

آقای «استوارت» با اشاره به گزارش‌های رسانه‌ای درباره اینکه موصل به زودی در سال جاری آزاد خواهد شد گفت که در این باره خوش‌بین نیست. 

وی گفت تصرف موصل و پاکسازی آن ظرف 8 تا 10 ماه آینده چیزی نیست که او آن را در «جام جهان‌بین» خودش مشاهده کند. 

این ژنرال پنتاگون در پاسخ به سوالی درباره اینکه چه روندها و مسائلی در حال حاضر آمریکا را تهدید می‌کنند و باید برای مقابله با آنها برنامه‌ریزی در درازمدت برنامه‌ریزی شود، گفت که روسیه در حال حاضر، برای ابزار قدرت در عرصه جهانی و تهدید منافع آمریکا در اقصی نقاط دنیا فعالیت می‌کند.  

او همچنین گفت که چین در تلاش برای تصرف سرزمین‌های آبی مورد مناقشه است که این توانایی آمریکا برای جولان در اقیانوس آرام و انجام عملیات در آن کاهش می‌دهد.  

«استوارت» همچنین «استیلای ایران در خاورمیانه» و تنش‌های میان این کشور با عربستان را دیگر روندهای تهدیدکننده پیش روی آمریکا دانست. 

وی در پاسخ به سوالی درباره اینکه اولویتهای پنتاگون برای مقابله با تهدیدها 5 مورد را برشمرد. 1- مبارزه با تهدیدهای تروریستی، در کشورهای مختلف اعم از افغانستان، سوریه عراق یا کشورهای دیگر؛ 2- دولت - ملتهای در حال رقابت با آمریکا که او ایران، روسیه، چین و کره شمالی را مصادیق تهدیدهای زیرمجموعه این مقوله دانست.

«استورات» روسیه را یک قدرت مسلط و مجهز به سلاح هسته‌ای دانست منافع آمریکا در سطح دنیا را تهدید می‌کند. او سپس به ایران اشاره کرد و گفت: «ایران، همزمان با آزادی از بند تحریم‌ها، افزایش درآمدها و ادامه توسعه توانمندی‌های موشکی، و رقابت با هماسیگانش در منطقه، چگونه رفتار خواهد کرد؟». استوارت و برنامه‌های موشکی و هسته‌ای این کشور را هم جزء تهدیدهای رده دولت - ملت در برابر آمریکا دانست. 


برچسب‌ها: آسمانی هابرنامهموشکیایرانآمریکا

تاريخ : چهار شنبه 12 اسفند 1394 | 21:36 | نویسنده : سعید علوی |
تاريخ : چهار شنبه 12 اسفند 1394 | 21:31 | نویسنده : سعید علوی |

آرزو هایت را جایی یادداشت کن
و یکی یکی از خدا بخواه 
خدا یادش نمیرود اما تو یادت میرود
چیزی که امروز داری
آرزوی دیروز تو بود ...


برچسب‌ها: آسمانیهاآرزوها

تاريخ : سه شنبه 11 اسفند 1394 | 18:57 | نویسنده : سعید علوی |

ناو سبلان

 ناوگروه سی و هشتم نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران متشکل از ناوشکن شهید نقدی، لاوان و ناو پشتیبانی بوشهر صبح امروز (سه‌شنبه) با استقبال مهدی آقاجعفری سفیر جمهوری اسلامی ایران، اعضای سفارت و نهاد‌های ایرانی و مقامات نظامی ستاد مشترک نیروی دفاع مردمی و نیروی دریایی تانزانیا در بندر دارالسلام تانزانیا پهلو گرفت.

این ناوگروه به مدت چهار روز در بندر دارالسلام توقف خواهد داشت.

سفیر جمهوری اسلامی ایران در مراسم استقبال از این ناوگروه در گفت‌وگو با خبرنگاران هدف اصلی این بازدید را انتقال پیام صلح و دوستی ملت ایران به مردم کشورهای شرق آفریقا به‌ ویژه تانزانیا اعلام کرد.

آقاجعفری در بازدید ناوگروه های نیروی دریای ارتش جمهوری اسلامی ایران از دارالسلام طی کمتر از 2 سال گذشته را بیانگر روابط حسنه 2 کشور و علاقمندی دو طرف به تقویت و ارتقای همکاری‌های دو طرف در زمینه‌های دفاعی به‌ خصوص بین نیروی دریایی 2 کشور برشمرد.

سفیر جمهوری اسلامی ایران حضور مقتدرانه ناوگان نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در شمال و غرب اقیانوس هند را در راستای مشارکت و کمک ایران به صلح و امنیت جهانی دانست و خاطرنشان کرد: روابط نزدیک جمهوری اسلامی ایران و کشورهای آفریقایی نقش مهمی در حفظ ثبات، امنیت و حرکت امن و بی‌خطر کشتیرانی در این منطقه دارد.

فرماندهان ناوگروه 38 نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در مدت توقف در بندر دارالسلام ضمن ملاقات با مقامات نظامی تانزانیا، از مناطق نظامی و نیز گردشگری دارالسلام بازدید خواهند کرد.

ناوگروه نیروی ارتش جمهوری اسلامی ایران آخرین بار در ماه ژوئن 2014 از بندردارالسلام بازدید کرده بود.


برچسب‌ها: آسمانی هاناوگروه ارتشتانزانیا

تاريخ : سه شنبه 11 اسفند 1394 | 18:50 | نویسنده : سعید علوی |
افسران - #نمازشب معجزه میکنه

 

 


برچسب‌ها: آسمانی هارهبرینمازشب

تاريخ : سه شنبه 11 اسفند 1394 | 18:48 | نویسنده : سعید علوی |
.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • مرگ چت