فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.

حجت الاسلام والمسلمین مظفری نژاد در همایش سیاسی روحانیون شاغل در اداره عقیدتی سیاسی نیروی دریایی ارتش، ضمن تبریک به مناسبت ایام ا... دهه فجر و چهل و یکمین ساله شدن انقلاب شکوهمند اسلامی عنوان کرد: انتخابات پُرشور از سوی مردم  علاوه بر بیمه کردن کشور می‌تواند آینده نویی را برای آنها رقم بزند.

به گزارش روابط عمومی ارتش، حجت الاسلام والمسلمین مظفری نژاد رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی دریایی ارتش با اشاره به اهمیت انتخابات در نظام جمهوری اسلامی ایران گفت: یكی از بركات حضور مردم همین است كه وقتی دشمنان نگاه می‌بینند كه مردم پشت سر نظام هستند، احساس می‌كنند كه نمی‌شود با این نظام در افتاد، چون با یك ملت نمی‌شود معارضه كرد.

وی افزود: دو عامل حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رأی و  انتخاب اصلح، از مهمترین عوامل نشان دهنده قدرتمند بودن نظام شکوهمند جمهوری اسلامی و همچنین ارتقای روز به روز دستاوردهای این نظام است.

حجت الاسلام والمسلمین مظفری در ادامه با اشاره به روایتی از امیرالمومنین (ع) گفت: حضرت علی (ع) می فرماید: من 4 چیز از چهار کتاب آسمانی انتخاب کردم که این موارد شامل توکل کردن بر خداوند متعال در همه امور،  قناعت کردن، رها کردن تمایلات انسانی، و سکوت در جایی که انسان آگاهی کاملی از موضوع مطرح شده نداشته باشد. اگر این موارد را رعایت کنیم، شاهد قدرتمند شدن روز افزون نظام جمهوری اسلامی خواهیم بود.

رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی دریایی ارتش در پایان با اشاره به ارج نهادن به خانواده شهداء، جانبازان و بازنشستگان گفت: این نظام به برکت خون امام و شهداء روز به روز در حال پیشرفت است، به گونه‌ای که تن استکبار جهانی را لرزانده است پس وظیفه ماست که خانواده این عزیزان را گرامی بداریم.


برچسب‌ها: آسمانیهاارتشانتخاباتمجلس

تاريخ : چهار شنبه 16 بهمن 1398 | 19:29 | نویسنده : سعید علوی |

سردار سرتیپ شیرازی در بازدید از مرکز بهینه سازی شهید زرهرن گفت: امروز یگان های نیروی زمینی در انجام ماموریت ها و مسئولیت ها بسیار چابک، متحرک، خودکفا و سریع هستند.

به گزارش روابط عمومی ارتش، رییس دفتر فرمانده معظم کل قوا در بازدید از این مرکز با بیان این‌که توفیق حضور در جمع عزیزان مومن، متخصص و تلاشگر نیروی زمینی ارتش  موجب مسرّت است گفت: امروز شاهد بخشی از توانمندی‌های نیروی زمینی ارتش بودیم که در طی سال های گذشته شکل گرفته و توسعه پیدا کرده است.

وی ادامه داد: پیشرفت هایی که امروز شاهد آن بودیم و همچنین جدیت و پشتکار برادران نیروی زمینی ارتش، نوید آینده‌ای سرشار از موفقیت و سربلندی را هم برای نزاجا و هم برای مجموعه نیروهای مسلح می دهد که در نهایت امکاناتی را برای پیشرفت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فراهم می کنند.

رییس دفتر فرمانده معظم کل قوا خاطرنشان کرد: زمانی گفته می شد ایران می تواند مرکزی برای تامین نیازهای منطقه باشد و امروز بحمدلله این مهم در حال  عملی شدن است، رویکرد امروز ما رویکرد مردمی در یک نظام الهی است و این به آن معنا است که توجه ویژه ما خصوصاً در بخش نظامی باید بر روی نیروی انسانی مومن و متخصص باشد و این توانایی اکنون وجود دارد و رویکرد اتخاذ شده ظرفیت به انجام رساندن این مسئولیت ها را دارد.

سردار سرتیپ شیرازی در رابطه با ظرفیت های فرامنطقه‌ای نیروهای مسلح کشور ابراز داشت: در این راه مسئله مهم این است که نیاز منطقه را شناسایی و به تامین آن کمک کنیم و در داخل نیز قدردان این توان و تخصص باشیم و زمینه را برای پیشرفت فراهم کنیم.

وی افزود: امروز یگان های نیروی زمینی در انجام ماموریت ها و مسئولیت ها خودکفا و سریع هستند و این بخشی از همان توان مذکور است که از سایر بخش‌های نیروهای مسلح نیز پشتیبانی می کند.

رییس دفتر فرمانده معظم کل قوا تصریح کرد: امروز در نیروی زمینی ارتش اصول مهمی مانند جوانگرایی، کارآمدی، تخصص گرایی و ... وجود دارد که مجموعه این‌ها باعث پیشرفت نیروی زمینی ارتش  شده است.


برچسب‌ها: آسمانیهاسردارشیرازینزاجا

تاريخ : چهار شنبه 16 بهمن 1398 | 19:23 | نویسنده : سعید علوی |


 معاون هماهنگ‌کننده نیروی هوایی ارتش گفت: نیروی هوایی هنگامی که داعش به مرز‌های کشور نزدیک شده بود با حضور به‌موقع، مواضع آن‌ها را در نزدیکی مرز‌ها مورد هدف قرار داد و اجازه ورودشان را به میهن اسلامی نداد.

به گزارش روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ «مهدی هادیان» معاون هماهنگ‌کننده نیروی هوایی ارتش در مراسم گرامی‌داشت روز نیروی هوایی که عصر امروز (چهارشنبه) در مدرسه علوی برگزار شد، اظهار داشت: این عنایت خداوند بود که کارکنان نیروی هوایی توانستند روز ۱۹ بهمن آن افتخار تاریخی را در این مدرسه رقم بزنند.

وی افزود: در آن دوران و مقاطع حساس تاریخی هر اتفاقی می‌توانست سرنوشت انقلاب را تحت‌الشعاع قرار دهد و اگر آن بیعت تاریخی نبود، قطعاً پیروزی انقلاب ماه‌ها به تعویق می‌افتاد.

معاون هماهنگ‌کننده نهاجا گفت: بینش سیاسی و اعتقادی کارکنان نیروی هوایی ارتش به واسطه ارتباطاتی که با امام راحل و شخصیت‌های انقلابی همچون آیت‌الله خامنه‌ای در آن دوران داشتند، سبب بروز این اتفاقات مهم تاریخی در بهمن ۵۷ شد.

 


برچسب‌ها: آسمانیهاارتشنهاجاامیرهادیان

ادامه مطلب
تاريخ : چهار شنبه 16 بهمن 1398 | 19:19 | نویسنده : سعید علوی |

 

ستادکل نیروهای مسلح در خصوص سقوط هواپیمای مسافربری خطوط هوایی اوکراین درباره سقوط هواپیمایی اوکراین اطلاعیه ای صادر کرد.

اطلاعیه ستادکل نیروهای مسلح در خصوص سقوط هواپیمای مسافربری خطوط هوایی اکراین به این شرح است:

ملت شریف و انقلابی ایران اسلامی؛

درپی وقوع حادثه دلخراش سقوط یک فروند هواپیمای مسافربری بوئینگ ۷۳۷ خطوط هوایی کشور اوکراین در اولین ساعات صبح چهارشنبه ۹۸/۱۰/۱۸ و در بحبوحه تهاجم موشکی به پایگاه آمریکای جنایتکار و احتمال تأثیر اقدامات نظامی در این حادثه، ستاد کل نیروهای مسلح بلافاصله به منظور بررسی این احتمال اقدام به تشکیل هیئت بازرسی متشکل از کارشناسان فنی و عملیاتی، مستقل از سازمان هواپیمایی کشوری نمود که نتایج بررسی شبانه‌روزی و دقیق این هیئت به استحضار ملت شریف ایران می‌رسد:

۱- درپی تهدیدهای رئیس جمهور و فرماندهان نظامی آمریکای جنایتکار مبنی بر هدف قرار دادن تعداد زیادی از اهداف در خاک جمهوری اسلامی ایران در صورت انجام عملیات متقابل و نظر به افزایش بی سابقه تحرکات هوایی در منطقه، نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به منظور پاسخگویی به تهدیدات احتمالی در بالاترین سطح آماده‌باش قرار گرفتند.

۲- در ساعات پس از انجام عملیات موشکی، پروازهای جنگی نیروهای تروریست آمریکایی در پیرامون کشور افزایش یافته و برخی اخبار نیز از مشاهده‌ی اهداف هوایی به سمت مراکز راهبردی در کشور به واحدهای دفاعی واصل و اهداف متعددی در برخی صفحات رادار مشاهده شد که موجب حساسیت بیشتر در مجموعه‌های پدافند هوایی گردیده است.

 


برچسب‌ها: آسمانی هاستادکلسقوطهواپیمایاکراینی

ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 21 دی 1398 | 15:16 | نویسنده : سعید علوی |

۱۵ دی ماه امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش در مراسم گرامیداشت شهید ستاری در پاسخ به سوال خبرنگار ، مبنی بر اینکه در صورت هر اقدام از سوی ایران، آمریکا ۵۲ دو نقطه از ایران را هدف قرار می‌دهد گفته بود که آن‌ها برای حفظ وجه خودشان این کار زشت و غیرقابل توجیه از نظر افکار بین‌المللی، اینگونه سخنان را مطرح می‌کنند. اقدام آن‌ها در به شهادت رساندن سپهبد شهید سلیمانی یک اقدام بسیار زشت و غیرقابل قبول در همه جای دنیا است، به همین دلیل اینگونه سخنان را مطرح می‌کنند تا بتوانند این اقدام غیرانسانی را تحت الشعاع قرار دهند. اما در یک درگیری احتمالی در آینده که بعید می‌دانم جرات انجامش را داشته باشند، مشخص خواهد شد که این اعداد ۵ و ۲ به کجا تعلق خواهد داشت.

52

بیشتربخوانید:رمزگشایی از عدد ۵ و ۲ که فرمانده کل ارتش در مسیر انتقام سخت به آن اشاره کرد


برچسب‌ها: آسمانی هاانتقامسخت امیرموسوی

تاريخ : شنبه 21 دی 1398 | 15:12 | نویسنده : سعید علوی |
سردار اسماعیل قاآنی به فرماندهی نیروی قدس سپاه پاسداران منصوب شد  درپی شهادت سردار پرافتخار حاج قاسم سلیمانی، حضرت آیت الله خامنه‌ای فرمانده معظم کل قوا با صدور حکمی سردار سرتیپ پاسدار اسماعیل قاآنی را به فرماندهی نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی منصوب کردند.

متن حکم فرمانده معظم کل قوا به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

درپی عروجِ شهید عالی‌مقام سردار پرافتخار حاج قاسم سلیمانی رضوان الله علیه، فرماندهی نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به سردار سرافراز سرتیپ اسماعیل قاآنی که در شمار برجسته‌ترین فرماندهان سپاه در دفاع مقدس بوده و در طول سالیان متمادی در نیروی قدس در کنار سردار شهید در منطقه خدمت کرده است می‌سپارم. برنامه‌ی آن نیرو عیناً همان برنامه‌ی دوران فرماندهی شهید سلیمانی است. از همه‌ی همکاران آن نیرو حضور و همکاری آنان را با سردار قاآنی خواهانم و توفیق و تأیید و هدایت الهی را برای ایشان مسألت میکنم.

سید علی خامنه‌ای

۱۳ دی ماه ۱۳۹۸


برچسب‌ها: آسمانیهاشهادتسردارسلیمانی

تاريخ : دو شنبه 16 دی 1398 | 19:38 | نویسنده : سعید علوی |

توان جمهوری اسلامی ایران در ساخت انواع موشک‌های بومی بسیار بی‌نظیر است، اما این توان پیش از انقلاب وجود نداشت و همه تسلیحات غربی بود و وابستگی شدیدی به ابرقدرت‌های غربی و شرقی وجود داشت، به نحوی که پس از پیروزی انقلاب در سال‌های نخست هم با تصور ضعف در نیرو‌های مسلح، عراق را در سال ۱۳۵۹ به نبرد با کشورمان تحریک کردند، اما تصور این را هم نداشتند که روزی تهران جز ۵ قدرت موشکی جهان شود.

قدر F؛ موشکی که دهان آمریکا را بست/ تمام منافع اسارئیل زیر چتر قدر‌های ایرانی + فیلم و تصاویر

بیشتربخوانید» دست بالای ایران در نبردهای موشکی با موشک بالستیک قدر + فیلم و تصاویر


برچسب‌ها: آسمانی هاقدرتموشکیایران

تاريخ : سه شنبه 10 دی 1398 | 11:48 | نویسنده : سعید علوی |

 
 سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه با حضور در ستاد ارتش با امیر سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی ارتش، در ادامه جلسات مشترک فرماندهان نیروهای مسلح در راستای تعامل و هم‌افزایی بیشتر در حوزه‌های مختلف، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حضور در ستاد ارتش با فرمانده کل ارتش دیدار کرد.

در این دیدار صمیمی، برنامه‌ها و راه‌کارهای تقویت تعامل و هم‌افزایی هرچه بیشتر در حوزه‌های مختلف مورد بررسی و گفتگو قرار گرفت.


برچسب‌ها: آسمانیهاارتشسپاه

تاريخ : یک شنبه 1 دی 1398 | 14:19 | نویسنده : سعید علوی |
 

امیر حاتمی نمایه

امیر حاتمی گفت:‌ در حوزه هوایی نیز به توفیقات زیادی رسیده‌ایم و برنامه‌های دیگری در این حوزه داریم که دشمنان را شگفت زده خواهد کرد.

  به نقل از روابط عمومی وزارت دفاع؛ امیر سرتیپ امیر حاتمی وزیر دفاع با حضور در دانشگاه دریایی امام خمینی نوشهر با اظهار اینکه در کشوری دارای موقعیت راهبردی و گذرگاهی به سر می بریم گفت: واقع شدن در کنار تنگه مهم هرمز، سواحل خلیج فارس، دریای عمان، جزایر مهم خلیج فارس موقعیتی را ایجاد می‌کند که فی نفسه فرصت یا تهدید نیست اما موقعیت چالشی است و می‌تواند تهدید یا فرصت باشد.

وی افزود: اینکه موقعیت جغرافیایی کشور تهدید یا فرصت باشد به ما بستگی دارد و اتفاقاتی در دهه‌ها و قرن اخیر رخ داده که موقعیت را حساس کرده است و توجه قدرت‌های جهانی را بیشتر به این موقعیت جلب کرده است.


برچسب‌ها: آسمانی هاوزیردفاعامیرحاتمی

تاريخ : یک شنبه 1 دی 1398 | 14:16 | نویسنده : سعید علوی |
 

سرباز ارتش سعودی، در گفت‌و‌گوی تلفنی با یک شبکه تلویزیونی، استفاده ارتشیان این کشور از "پوشک بزرگسال" در جنگ با یمن را لو داد.

ارتش عربستان چندین سال از آغاز جنگ و درگیری میان عربستان سعودی و یمن می‌گذرد؛ یمنی که در این ‌سال‌ها زیر بار شدیدترین حملات موشکی و هوایی از سوی رژیم آل سعود بوده است. در این سال‌ها اگر چه نیروهای انصاراللّه یمن توانستند با پیشرفت در زمینه‌های دفاعی و نظامی ضربات سختی به رژیم سعودی وارد کنند اما وقتی به روند جنگ در این سال‌ها بین این دو کشور نگاه می‌کنیم، متوجه شهید و مجروح شدن تعداد پرشماری از مردم یمن اعم از مرد و زن و پیر و جوان و کودک هستیم.

فیلم را اینجا مشاهده کنید:https://files/fa/news/1398/9/27/11050557_480.mp4


برچسب‌ها: آسمانی ها نظامیانعربستانجنگیمن

تاريخ : پنج شنبه 28 آذر 1398 | 10:37 | نویسنده : سعید علوی |

https://aja.ir/Portal/picture/?1665643/%D9%81%D8%B1%D9%85%D8%A7%D9%86%D8%AF%D9%87-%D8%A7%D9%86%D8%AA%D8%B8%D8%A7%D9%85%DB%8C-%D8%AA%D9%87%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D8%A8%D8%B2%D8%B1%DA%AF-%D8%A8%D8%A7-%D9%81%D8%B1%D9%85%D8%A7%D9%86%D8%AF%D9%87-%D9%87%D9%88%D8%A7%D9%86%DB%8C%D8%B1%D9%88%D8%B2-%D8%A7%D8%B1%D8%AA%D8%B4-%D8%AF%DB%8C%D8%AF%D8%A7%D8%B1-%DA%A9%D8%B1%D8%AF

 

سردار سرتیپ رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ با حضور در ستاد هوانیروز با امیر سرتیپ دوم خلبان یوسف قربانی فرمانده هوانیروز ارتش دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی ارتش ، سردار سرتیپ پاسدار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ به مناسبت پانزدهم آذر ماه سالروز شهادت امیر سرلسکر خلبان کشوری و  روز هوانیروز با حضور در ستاد هوانیروز با امیر سرتیپ دوم خلبان یوسف قربانی فرمانده هواپیمایی نیروی زمینی ارتش دیدار کرد.

امیر سرتیپ دوم خلبان یوسف قربانی در این دیدار  ضمن تقدیر از  سردار سرتیپ رحیمی فرمانده گفت : امروز نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران ید واحده هستند و در تمامی عرصه ها در کنار یکدیگر به دفاع از کشور می پردازند .

امیر سرتیپ دوم خلبان قربانی با بیان اینکه هوانیروز در سال های اخیر در حوزه امداد رسانی تجربیات خوبی را کسب کرده است، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه نیروی انتظامی در خدمت مردم است از همین جا ما اعلام می کنیم که چنانچه نیروی انتظامی نیاز به حضور بالگرد های هوانیروز در ماموریت های پیش رو را داشته باشد، این بالگردهای می تواند درکنار همرزمان ناجا به اجرای ماموریت بپردازد


برچسب‌ها: آسمانی هاارتشهوانیروزناجا

تاريخ : سه شنبه 26 آذر 1398 | 14:16 | نویسنده : سعید علوی |

https://aja.ir/Portal/picture/?1665687/%D8%A7%D9%85%DB%8C%D8%B1-%D8%B3%D8%B1%D8%AA%DB%8C%D9%BE-%D8%B4%D9%85%D8%AE%D8%A7%D9%84%DB%8C

 رئیس اداره تحقیقات و جهاد خودکفایی ارتش هدف از برگزاری همایش تحقیقات نظری را تجدید پیمان پژوهشگران و محققان ارتش با فرماندهی معظم کل قوا در راستای تحقق فرامین معظم‌له در بیانیه گام دوم انقلاب برشمرد.

به گزارش روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ دوم محمدحسین شمخالی، رئیس اداره تحقیقات و جهاد خودکفایی ارتش در همایش تحقیقات نظری ارتش گزارشی از عملکرد این اداره در راستای کاربردی شدن تحقیقات و افزایش پژوهش‌های کابردی ارائه کرد.

امیر سرتیپ دوم شمخالی بیان کرد: «نظارت بر بیش از 50 طرح تحقیقاتیِ در حال پیشرفت در ستاد ارتش و بیش از 100 طرح تحقیقاتی در رده‌های مجری»، «افزایش تعداد طرح‌های کاربردی شده از 30 طرح به بیش از 60 طرح»، «افزایش بیش از 29 طرح تحقیقاتی از مرحله تبیین از 10 درصد به مرحله 100 درصد»، «معرفی نمایندگان معاونت‌ها، ادارات و سازمان‌های ستاد فرماندهی آجا و نیازسنجی و کنترل و نظارت و کاربردی شدن نتایج طرح های تحقیقاتی»، دریافت نیازمندی‌ها و توانمندی‌‌ها و برگزاری دوره‌های پژوهشی» و ... از دیگر اقدامات این اداره بوده است.

 


برچسب‌ها: آسمانیهاارتشادارهتحقیقات

ادامه مطلب
تاريخ : سه شنبه 26 آذر 1398 | 14:11 | نویسنده : سعید علوی |
.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • مرگ چت