حج و ارتباط آن با قوانین طبیعت

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.

چرخش تولید نیرو می کند..همان نیرویی جاذبه ای که زمین و کرات آسمانی را نگه می دارد.همه چیز در طبیعت به نوعی و با سرعتی معین می چرخند.اتم ها، مولکول ها، سیارات و.... تا نیرویی ایجاد کنند و پایداری حالت خود را تضمین کند.

چرخش انرژی ایجاد می کند و این انرژی را بصورت امواجی به اطراف می فرستد و بر اجسام مشابه خود اثر می کنند و آنها نیز بر همدیگر و اجسام مجاورش، و برهمین منوال این انرژی بیشتر منتشر می شود و باعث میشود که تمام کائنات به نوعی باهم در ارتباط باشند و این موضوع علم متافیزیک است و شاید همان علم مابعدالطبیعه باشد.

براساس متافیزیک،هرجسمی انرژی دارد و دنیا را انرژی می داند و این انرژی فقط براساس چرخش ایجاد میشود.در این گردونه بزرگ، اگر یک یا چند سیستم به هردلیلی از این نظم پیروی نکند، پس از مدتی حذف یا کاهش می یابد و ضمن آن که باعث تغییر در سیستم های مجاورش می شود،زمینه را برای ایجاد سیستم های جدید و مناسب تر آماده می کند.

 

                                               چرا باید هفت مرتبه بچرخیم   

                                           

مواد براساس خاصیت آهن ربا به سه گروه تقسیم می شوند:

1. فرو مغناطیسی-که خاصیت آهن ربایی زیادی دارند.

2. پارا مغناطیس-که خاصیت آهن ربایی کمی دارند.

3. دیا مغناطیس- که خاصیت آهن ربایی ندارند.

درگروه فرومغناطیس، ذرات داخل ماده همگی هم جهت هستند و نیروهای تک تک ذرات جمع می شوند و قدرت جذب را زیاد می کند.(الف)اما گروه دیامغناطیس یا پارامغناطیس چنین نظمی ندارند.لذا جاذبه چندانی ندارند. (ب)چگونه می توان از شکل ب شکل الف را ایجا کرد:

طریقه ساخت آهن ربای الکتریکی را می دانیم. اگر دور یک میله آهنی را حداقل هفت بار سیم پیچی کنیم و از سیم جریانی بگذرد،اتمهای آهن،منظم و هم جهت می شوند و در اطراف خود امواجی مغناطیسی ایجاد می کنند، که بر اجسام مجاور خود اثر می گذراند و نیروی خود را به آنها نیز القا می کند و این القا ادامه می یابد.(عامل یکپارچه بودن طبیعت)هرچیز هم جنس خود را جذب می کند،آهن،آهن را جذب می کند.آب،آب را جذب می کند و...

لذا اجسام و افکار آشکار می شوند.این قانون طبیعت است،به هرچه فکر کنی، هم جنس آن را جذب می کنی.اگر به چیزهای بد فکر کنی،اطرافت پر از بدی ها می شود و اگر در فکر خوب و مثت باشی، خوبی ها به سویت می آید.(ان احسنتم لانفسکم و ان اساتم فلها) اگر نیکی کنید، به خود نیکی می کنید و اگر بدی کنید به خود بر می گردد.

                                                    ارتباط فوق با حج  

وقتی در طواف هفت بار دور کعبه از چپ به راست می چرخیم،براساس قوانین ذکر شده سیستم حاکم بر جسم و روان ما منظم می گردد و قدرت جذب پیدا می کند.

شبیه گیرنده های رادیویی که وقتی روی فرکانس خاصی تنظیم می شود،امواج مربوطه را جذب وآن را  مرئی می کند.اما نه جاذب آهن،بلکه جاذب انرژی کائنات و ما را به نیروی لایزالی متصل می کند تا مسیر رسیدن به خواسته درونمان رابیابیم.(نیازهای منطبق بر طبیعت



برچسب‌ها: حج و ارتباط آن با قوانین طبیعتحجچرخیدنآسمانی ه

تاريخ : چهار شنبه 13 اسفند 1393 | 1:3 | نویسنده : سعید علوی |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • مرگ چت