نیروی ویژه هوابرد (تیپ 65 نوهد ) ارتش؛ یگان‌هایی همه فن حریف

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.

نیروی زمینی ارتش دارای یک یگان بسیار زبده است که آن را تیپ ۶۵ نوهد می‌نامند. یگان‌های این تیپ، آموزش‌های بسیار سخت و دشواری را در طول دوره‌های مختلف می‌گذرانند.

امروزه برای ارتش‌های دنیا، واکنش سریع به حملات احتمالی دشمن از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، به طوری که کشورهای قدرتمند، هزینه‌های فراوانی جهت تربیت نیروهای کماندویی، تجهیز و آماده سازی آنها صرف می‌کنند. در جنگ‌های امروزی وجود نیروهای واکنش سریع و انجام عملیات سریع یک ضرورت محسوب می‌شود.

مردانی که وقتی در میان آنها قدم می‌زنید در هر گوشه از پادگان‌هایشان تکاپو و تحرک زایدالوصفی به چشم می‌خورد، از یک گوشه صدای تمرین تیراندازی شنیده می‌شود، عده‌ای دیگر تازه از تمرین‌های خود در مناطق خارج شهر بازگشته‌اند و هرکدام با چند اسلحه و تجهیزات دیگری که در دست دارند از اتوبوس‌ها پیاده شده وارد پادگان می‌شوند.

                 

                                                     NOHED.svg

تیپ 65 نیروی زمینی ارتش یکی از یگان‌های ویژه این نیرو است که کارکنان آن با کسب مهارت‌ها و تخصص‌های گوناگون و طی دوره‌های مختلف طاقت فرسا، هر کدام در قامت یک تکاور تمام عیار بعضا به صحنه‌های واقعی نبرد وارد می‌شوند و به همین دلیل نیز از آنها در ماموریت‌هایی صعب و طاقت فرسا استفاده می‌شود که شاید دیگر کارکنان نیروهای مسلح به راحتی یارای انجام و به اتمام رساندن آن ماموریت‌ها را نداشته باشند.



 

نیروهای نوهد




برچسب‌ها: آسمانی هاارتشتیپ65نوهد

تاريخ : پنج شنبه 20 اسفند 1394 | 22:16 | نویسنده : سعید علوی |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • مرگ چت