۷۰ مزدور ائتلاف سعودی در حمله موشکی یمن به «الجوف» کشته شدند

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.

خبرگزاری فارس: ۷۰ مزدور ائتلاف سعودی در حمله موشکی یمن به «الجوف» کشته شدند

منابع نظامی یمن از کشته شدن ۷۰ نفر و زخمی شدن بیش از ۱۰۰ نفر دیگر بر اثر اصابت شب گذشته موشک «توچکا» به پایگاه مزدوران ائتلاف سعودی در استان الجوف خبر دادند.

 یبه گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، یک منبع نظامی یمن به شبکه المسیره یمن گفته بیش از ۷۰ نفر از عناصر مسلح وابسته به ائتلاف متجاوز سعودی در حمله موشکی شب گذشته نیروهای ارتش یمن و انصارالله به پایگاه در استان «الجوف» کشته و بیش از ۱۰۰ نفر دیگر نیز زخمی شدند.

وی افزود: در این حمله موشکی نیروهای یمنی، اتاق عملیات و تعدادی از تجهیزات نظامی مزدوران ائتلاف سعودی منهدم شد.

این منبع امنیتی که نخواست نامش فاش شود، تاکید کرد که موشک بالستیک «توچکا» پس از رصد دقیق تحرکات دشمن شلیک شد.

یگان موشکی ارتش یمن و کمیته‌های مردمی وابسته به انصارالله شب گذشته(سه شنبه) با شلیک موشک بالستیک «توچکا»، محل تجمع نیروهای ائتلاف سعودی را در الجوف هدف قرار داد.

از سوی دیگر، «محمد عبد السلام» سخنگوی جنبش انصارالله یمن نیز اعلام کرد که گام اول بر سر آتش‌بس در بقیه مناطق جهت دستیابی به آتش بس کلی در همه مناطق یمن، برداشته شد.

سخنگوی انصارالله گفت: بر سر ادامه آتش بس و توقف درگیری ها در طول مرزهای یمن و عربستان از جمله محور مرزی استان «میدی» توافق شده است.

نیروهای ارتش یمن و کمیته های مردمی وابسته به انصارالله صبح روز دوشنبه نیز محل تجمع عناصر مسلح طرفدار رئیس جمهور مستعفی یمن و پایگاه نظامی «النصر» در استان مارب را با موشک بالستیک «قاهر1» منهدم کرده بودند که در پی آن چندین نفر از مزدوران کشته و زخمی شدند.




برچسب‌ها: آسمانی هایمنائتلافسعودیموشکتوچکا

تاريخ : چهار شنبه 18 فروردين 1395 | 20:7 | نویسنده : سعید علوی |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • مرگ چت