صبح امروز؛سی و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم ارتش جمهوری اسلامی ایران آغاز شد

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.

 

 

سی و هفتمین دوره مسابقات قرآن کریم کارکنان و شانزدهمین دوره مسابقا ت قرآن کریم دانشجویان دانشگاه های ارتش آغاز شد
 سی هفتمین دوره مسابقات قرآن کریم کارکنان پایور و وظیفه و شانزدهیمن دوره مسابقات قرآن کریم دانشجویان دانشگاه های ارتش جمهوری اسلامی ایران از امروز یکشنبه سوم دیماه به مدت چهار روز و با حضور 378 نفر از منتخبین مقاطع کارکنان پایور، کارکنان وظیفه و دانشجویان آجا در مرکز همایش های کوثر سازمان عقیدتی سیاسی ارتش برگزار می شود.
به گزارش روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران، این مسابقات در مقطع کارکنان پایور و و وظیفه در 12 رشته (قرائت تحقیق ، قرائت تحقیق ، حفظ 3، 5، 10، 15، 20، 25، 30، جزءو تفسیر سطح 1و تفسیر سطح 2، اذان ) برگزار می گردد.
این مسابقات در مقطع دانشجویان دانشگاه های ارتش در 11 رشته (قرائت تحقیق ، قرائت ترتیل ، حفظ 3، 5، 10، 15، 20،25،30جزءو تفسیر ، اذان،اجرا می شود .
در آئین پایانی این مسابقات در روز چهارشنبه ششم دیماه در مجموع از 117نفر برتر (مقطع پایوران ، 36نفر), (مقطع کارکنان وظیفه 36 نفر)و در مقطع دانشجویان برادر و خواهر دانشگاه های ارتش 45نفر) با اهدای هدایایی تجلیل خواهد شد .
گفتنی است این مسابقات از خرداد ماه سال جاری در مرحله یکانی آغاز و منتخبین پس از موفقیت در مراحل منطقه ای و سراسری نیروها به مرحله نهایی این مسابقات راه یافته اند. و همچنین منتخبین کارکنان پایور پس از شرکت در اردوی اموزشی و انتخابی به مسابقات سراسری نیروهای مسلح راه پیدا خواهند کرد.
 




برچسب‌ها: آسمانی هاارتشمسابقاتقراندانشجویاندانشگاههایآجا

تاريخ : یک شنبه 3 دی 1396 | 12:26 | نویسنده : سعید علوی |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • مرگ چت